Re: PKWŁ

1. Data: 2004-03-16 16:26:13

Temat: Re: PKWŁ
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> oczywiście winno być :-)
> http://42.pl/url/2tm

Bardzo mi się podoba.
Mam nadzieję, że będzie więcej:-)))
I że umieścisz te zdjecia kiedyś na swojej stronie:-)

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2004-03-16 16:40:45

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> Bardzo mi się podoba.
> Mam nadzieję, że będzie więcej:-)))
> I że umieścisz te zdjecia kiedyś na swojej stronie:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Zdjęcia są odciążone w Kb, pytanie do modemowców, czy otwierają się dość
szybko..
Co ciekawsze, mrozoodporne, sprawdzone w PKWŁ rośliny, będą się pojawiały
do obejrzenia w miare kwitnienia.
Większość tych roślin jest niekłopotliwa w uprawie :-)
Bogusław

3. Data: 2004-03-16 17:59:10

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Zdjęcia są odciążone w Kb, pytanie do modemowców, czy otwierają
się dość
> szybko..

Żeby wszystkie zdjęcia w necie tak się otwierały... :)

Pozdrawiam
Ewa z modemem

4. Data: 2004-03-16 18:04:53

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał w wiadomości: ...

> Zdjęcia są odciążone w Kb, pytanie do modemowców, czy otwierają się dość
>szybko..

> Bogusław

Moze byc, nie trzeba dlugo czekac, zeby sie otworzyly, za to o takiej
wiosnie to ja dopiero moge pomarzyc....
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2004-03-16 18:18:31

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz
(...)
> Za to o takiej
> wiosnie to ja dopiero moge pomarzyc....
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Cierpliwości, niedługo u Ciebie zagości :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2004-03-16 18:54:25

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of T.W.

> Żeby wszystkie zdjęcia w necie tak się otwierały... :)
>
> Pozdrawiam
> Ewa z modemem

Dzieki :-)
Następną rosliną 'ciekawostką' kwitnącą bardzo wczesną wiosną będzie
Callianthemum anemonoides, mam ją w ogrodzie wiele lat, wspaniała roślina na
skalniak, nie wymarza w naszym klimacie...
Zimuje bez okrycia.
:-) Bogusław

7. Data: 2004-03-16 19:12:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Co ciekawsze, mrozoodporne, sprawdzone w PKWŁ rośliny, będą się
> pojawiały do obejrzenia w miare kwitnienia.
> Większość tych roślin jest niekłopotliwa w uprawie :-)

I mówisz świadomie, że już wiosna? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
wbrew pozorom ulica sienna
raczej nigdy nie bywa senna

8. Data: 2004-03-16 19:13:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> [...]

na
> skalniak, nie wymarza w naszym klimacie...

Google pokazują, ze śliczne. To tworzy taką kopułke, czy jest bardziej
rozlazłe, pytam bo tu Google już róznie pokazują. I dlaczego to takie
niepopularne? Chyba pierwszy raz słyszę. :)
A skalnice jeszcze u Ciebie nie kwitną, bo to byłaby interesująca mnie
dokumentacja? :)

Pozdrawiam ze skalnicami, które prawie, prawie ...lada chwila :))
Kaśka

PS
Ja tak samo jak Ewa nie narzekam, modem sobie radzi :)

9. Data: 2004-03-16 19:16:10

Temat: Odp: PKWŁ
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEIPFIAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Co ciekawsze, mrozoodporne, sprawdzone w PKWŁ rośliny, będą się
pojawiały
> do obejrzenia w miare kwitnienia.
> Większość tych roślin jest niekłopotliwa w uprawie :-)

Mógłbyś je nazywać??? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2004-03-16 19:25:12

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> [...]

> rozlazłe, pytam bo tu Google już róznie pokazują. I dlaczego to takie
> niepopularne? Chyba pierwszy raz słyszę. :)

Rozlazłe to nie jest:-)
W ogrodzie 'kolekcjonerskim' nie spotkałem :-), a śliczne to jest :-)

> A skalnice jeszcze u Ciebie nie kwitną, bo to byłaby interesująca mnie
> dokumentacja? :)

Skalnice już w pąkach, sadzę że niedługo ujarzmią swoim wdziekiem..

:-) Pozdrawiam, Bogusław

niechciane grzybki w donicy
Piła łańcuchowa
Re: róże