PLEASE!

1. Data: 2020-11-06 23:04:10

Temat: PLEASE!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Statystyki umieralności (graficzne wykresy!) za ostatnie lata omawiane tu
były stosunkowo niedawno - ktoś mądry podrzucał linki. PLEASE o ponowne
podrzucenie, bo mi przepadły w czeluściach zawodnej e-pamięci! PLEASE! I
NEED.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-11-08 15:55:35

Temat: Re: PLEASE!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/11/2020 o 22:04, XL pisze:

> [...]
> były stosunkowo niedawno - ktoś mądry podrzucał linki. PLEASE o ponowne
> podrzucenie, bo mi przepadły w czeluściach zawodnej e-pamięci! PLEASE! I

idz spac

--
gazebo

3. Data: 2020-11-08 20:44:43

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.11.20 um 15:55 schrieb gazebo:

> idz spac

Kobieta w potrzebie, a ty wyrzucasz ja do lozka. Nieladnie!

Wyspala sie moze, wiec pomoge. Mam wlasnie nowy "Spiegel". Nie wiem ile
kosztuje w PL, ale u nas 5.50, a u Czechow (granic zamknieta?) 200
koron. Jest tam artykul pt. "Nie marnowac czasu" i tam jest tabelka z
wyliczeniem najczestszych przyczyn zgonow w Europie w 44 tygodniu roku
(zrodlo IHME, University of Washington):

44.300 choroby niedokrwieniowe serca (np. zawal serca)
22.600 wylew
12.800 covid-19
8.900 nowotwor pluc
8.000 alzheimer i inne demencje
6.700 przewlekle obstrukcyjne choroby pluc (np. chroniczne zapalenie
oskrzeli)
5.900 nowotwor jelit
5.300 infekcje dolnych drog oddechowych
4.300 chroniczne choroby watroby
3.900 nadcisnieniowe choroby serca

Pomoglem sobie translaterem bing.com, bo nie jestem biegly w
terminologii medycznej. Do sprawdzenie w podanym zrodle (IHME) lub
"Spieglu" (ss.114-116)

http://www.healthdata.org/
Nie wiem czy tam cos znajdzie. Moze za pieniadze?
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

4. Data: 2020-11-08 20:45:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> Statystyki umieralności (graficzne wykresy!)

https://youtu.be/OlwJVvsU-cA?t=1277

"ż"/DE media narobiły sraczki, za nimi poszedł rząd, za rządem
służba zdrowia przestała leczyć ludzi innych niż kowidowych,
skutek masz na wykresach. W 2021 przyjdzie górka.

Akcja=reakcja.

Proszę podziękować "ż"/DE mediom.

5. Data: 2020-11-09 18:05:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/11/2020 o 19:45, m...@g...com pisze:

> [...]
> służba zdrowia przestała leczyć ludzi innych niż kowidowych,
> skutek masz na wykresach. W 2021 przyjdzie górka.

gdzie ty byles w lutym i marcu? zakladales maseczke? chowales sie w
domu? podziekuj sobie i tobie podobnym

--
gazebo

6. Data: 2020-11-09 18:09:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/11/2020 o 19:44, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> "Spieglu" (ss.114-116)
>
> http://www.healthdata.org/
> Nie wiem czy tam cos znajdzie. Moze za pieniadze?
no to mamy problem z Chinami, skoro nas oszukali a byly prezydent USA
siedzi w kieszeni ChRL, no to dupa, nic sie nie zmieni, moze poza
faktem, ze bedzie wiecej zamieszek w USA i nie tylko

--
gazebo

7. Data: 2020-11-09 18:26:27

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.20 um 18:09 schrieb gazebo:

> no to mamy problem z Chinami, skoro nas oszukali a byly prezydent USA
> siedzi w kieszeni ChRL, no to dupa, nic sie nie zmieni, moze poza
> faktem, ze bedzie wiecej zamieszek w USA i nie tylko

Nie boj nic. Wlasnie zmarlo na swiecie 123.187 osob, a urodzilo sie
170.238 a wiec jakies 47 tysiecy na plus.

Btw. W tej chwili jest juz wiecej nieboszczykow i niemowlakow, ale
bilans to ca. 47T

Glowa do gory!

https://www.worldometers.info/

Btw. Polska sciga Niemcy. Za pare dni bedzie lepsza!

8. Data: 2020-11-09 18:45:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=3IqG0Cm2sns

> https://www.worldometers.info/
>
> Btw. Polska sciga Niemcy. Za pare dni bedzie lepsza!

Zawsze Bedziemy Lepsi, Darz Bor
--
gazebo

9. Data: 2020-11-12 21:48:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
>
> Glowa do gory!
>

> https://www.worldometers.info/
>
> Btw. Polska sciga Niemcy. Za pare dni bedzie lepsza!

Dziękuję, ale nie chodziło mi o te niemieckie propagandówki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-11-12 21:49:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> idz spac

Zmień sobie pampersa.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

za Wiaterem
Zbigniew Stonoga
"MICHAŁ, kpiarz"
PEŁNIA W BYKU 31.10.2020 ?rewolucja kobiet?
Slyszeliscie?