Re: PO SPOTKANKU...

Data: 2002-12-12 14:45:57
Temat: Re: PO SPOTKANKU...
Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho)

Kropelka [k...@u...niewinne.serwery.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

:
: Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
: news:at9pqd$sd8$1@news.tpi.pl...
:
: > A poza tym mam wyrzuty sumienia.
: > Czuje sie jak babsko, ktore sepi na fryzjera i musi zobaczyc efekt na
: > Kropelce zeby sie na niego zdecydowac (czyt. robi z Kropelki testera) a na
: > dodatek pozera ciasto Jej i Jej mezczyznie :(((
: > Ide poplakac w kaciku nad swoja niegodziwoscia.
:
: Hehehe.. takim testerem (tzn z takimi efektami) to moge byc zawsze:-)
: A jesli chodzi o ciasto to to bylo dla was. Juz mowilam ze dla ciacha bylo o
: wieeeeeeele pyszniejsze w domku:-)
: Wiec nic by sie nie stalo jakbym pusta blaszke do domku zaniosla:-) Ciesze
: sie ze wam smakowalo przedewszystkim.
Nie wiem, czy gdybys przyszla do mnie z pusta blaszka byloby dobrze... Ja z
glodu w pracy umieralem! ;>

: Kropelka

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Natomiast co się tyczy ciebie, to muszę ci powiedzieć coś, w co święcie wierzę:
poczucie winy to dziwka. Idzie z każdym, ale w łóżku jest do niczego.
-- Jonathan Carrol "Ale karuzela!"