Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]

Data: 2019-11-27 13:51:16
Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

> zadna zagadka, grupy umarly

Rzeczywiscie wiele grup zdechlo. Sprawdzilem na paru regionalnych
polskich i innych niemieckojezycznych. Gdzie niegdzie dzialaja teatry
jednego aktora - wariata, ktory pisze cos nie na temat, o polityce,
seksie, bogu i swiecie, dialoguje sam ze soba, cos oglasza.

Mysle, ze wiekszosc "ambitnych" pragnacych informowac swiat o sobie i
swoich ideach przeniosla sie na fora gazetowe i inne.

Pare przykladow.

Jestes wierzacy i chcesz o tym powiedziec innym, to piszesz pod
zbawienie.com, zbawienie.forumotion.com, zbawienie.pl lub deon.pl.

Jestes z innej parafii to masz np. https://kosciol-kat.ucoz.ru/ i tam
czytasz

"Księża będą zawsze wykorzystywać ciemnotę i przesądy ludu. Będą
posługiwać się religią jak maską, pod którą kryje się obłuda i
zbrodniczość ich poczynań."
(Tadeusz Kościuszko)

albo

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/
czyli Tajne Archiwum Watykańskie, czyli Wielka Pobudka Słowian, a tam o
Turboslowianach, szczepionkach, geopolityce, chemtrails, UFO, ziolach,
slowianskich grodach w Niemczech itd.

A pod https://deon.pl/wiara/rekolekcje-adwentowe/co-znaczy
-zbawienie,88935

masz takie perelki:

>Za pieniądze można kupić Łóżko - ale nie sen wiedzę - ale nie rozum
jedzenie - ale nie łaknienie finezję - ale nie piękno przyjemności - ale
nie szczęście lekarstwo - ale nie zdrowie służących - ale nie przyjaciół
relikwie - ale nie zbawienie krucyfiks - ale nie Zbawiciela Za pieniądze
nie można kupić: miłości - choćbyś nawet kupił władzę przyjaźni -
choćbyś nawet kupił respekt bezpieczeństwa - choćbyś nawet kupił obstawę
sprawiedliwości - choćbyś nawet kupił sędziego nadziei - choćbyś nawet
kupił obietnicę nieba - choćbyś nawet kupił kościół /z książki
"Przepchnąć słonia"/ <

>O.Dariusz i Deonu są rzeczywiście wolni od ..... może dzisiaj nie będę
już przypominać od czego. Wystarczy poczytać komentarze z Deonu Biedna
Anno ! Od wczoraj zaczelam sie za Ciebie modlic , zeby Duch Swiety Cie
oswiecil , bo robisz ludziom krzywde . Wierz mi , kazdy z nas odpowie
przed Bogiem za swoje grzechy ! Ty tez ! jeszcze jedno - pod
pseudonimem to tak latwo pluc i szkalowac kogos - w przeciwnosci do
Ciebie ja podpisuje sie prawdziwym imieniem i nazwiskiem , bo nie mam
czego ukrywac i biore odpowiedzialnosc za swoje slowa ! A Ty ?<

>Bo to prawda, czlowiek potrafi wiele wycierpiec i scierpiec, potrzebna
jest tylko silna wiara, o ktora trzeba nieustannie, az do znudzenia
prosic Boga. Pan wysluchuje cierpliwych ale i upartych w swych
dazeniach. Smierc dla katolikow nie jest tak straszna jak dla tych co
deklaruja sie, ze w Boga nie wierza. Ja mam nadzieje na zycie wieczne,
dlatego modle sie aby Jezus nauczyl mnie KOCHAC Siebie i drugiego
czlowieka. Piszac Siebie mam na mysli Jezusa a potem siebie, Wtedy,
kiedy sie zdolam siebie zaprzec tak do konca. Milosc jest najwazniejsza
bo kiedy sie ja posiada to wszelkie zlo ze strachem ucieka. Naprawde.<

Dlaczego oni nie pisza na psp? :-)
--
saluto
silvio balconetti

>PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
(Zygmunt Marczuk)