POCENIE SIE - HEEEEEEElp

1. Data: 2002-07-18 09:48:14

Temat: POCENIE SIE - HEEEEEEElp
Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. kiedys juz pytalem sie o ten problem. bardzo sie pocilem pod pachami,
kupilem etiaxil i po nim wszystko bylo ok. teraz cos sie dzieje ze mna nie
tak bo caly czas jestem mokry (czolo, glowa) wykonam najmniejsza czynnosc i
sie ze mnie leje.. wczesniej tak nie mialem wiec choba cos nie tak z moim
zdrowiem..moze to tarczyca?
anyway wyjezdzam w weekend i juz nie zdaze isc do lekarza. macie jakies rady
co z tym fantem zrobic?
pliiz pomozcie bo naprawde jestem w beznadziejnej sytuacji :(

2. Data: 2002-07-18 12:27:04

Temat: Re: POCENIE SIE - HEEEEEEElp
Od: Andrzej <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <...@c...pl> napisał(a):

> [...]
>sie ze mnie leje.. wczesniej tak nie mialem wiec choba cos nie tak z moim

A nie jest to zwiazane przypadkiem z psychika ? Czy pocisz sie
skupiajac sie tylko na wykonywaniu jakiejs czynnosci ? Albo
myslac o czyms intensywnie ?

Andrzej

3. Data: 2002-07-18 12:59:24

Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie jest to zwiazane przypadkiem z psychika ? Czy pocisz sie
> skupiajac sie tylko na wykonywaniu jakiejs czynnosci ? Albo
> myslac o czyms intensywnie ?

nie..czasami napada mnie cos takiego ze robi mi sie goraco i sie ze mnie
leje. jesli jade np samochodem z otwartym oknem jest ok ale jak wyjde z
samochodu to zalewa mnie pot.

4. Data: 2002-07-18 15:33:07

Od: Andrzej <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <...@c...pl> napisał(a):

>nie..czasami napada mnie cos takiego ze robi mi sie goraco i sie ze mnie
>leje. jesli jade np samochodem z otwartym oknem jest ok ale jak wyjde z
>samochodu to zalewa mnie pot.

OK, a jak z kims rozmawiasz stojac to sie pocisz nadmiernie ?
I czy to pocenie jest _wyraznie_ zwiazane z temperatura otoczenia ?

Andy

5. Data: 2002-07-18 15:47:05

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piter" <...@c...pl> napisał w wiadomości

> czasami napada mnie cos takiego ze robi mi sie goraco i sie ze mnie
> leje. jesli jade np samochodem z otwartym oknem jest ok ale jak wyjde z
> samochodu to zalewa mnie pot.

Ja tez sie strasznie poce, nie tylko pod pachami ale na twarzy, karku, pod
kolanami, wszedzie i tez przy byle okazji - nie tylko np. stres ale zwykly
spacer, posilek czy nawet pisanie. Poce sie jak starszy, gruby facet a
jestem mloda, raczej szczupla dziewczyna. Nie jest to jakis smierdzacy pot
ale poprostu z calej mnie leje sie woda.
To pocenie sprawia mi straszne problemy a przede wszystkim dyskomfort
psychiczny i calkowicie zdeterminowalo moj sposob ubierania sie. Rozni
lekarze odsylali mnie do innych specjalistow - bo to nie lezy w ich
dziedzinie, a ukoronowaniem wszystkiego byl lekarz, ktory powiedzial, ze to
taka wada mojej skory, nic sie z tym nie zrobi, nikt tego nie leczy.

Pozdrawiam Przemara

6. Data: 2002-07-18 16:06:47

Od: Andrzej <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Inka" <i...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>jestem mloda, raczej szczupla dziewczyna. Nie jest to jakis smierdzacy pot
>ale poprostu z calej mnie leje sie woda.

Od zawsze tak mialas ??

> [...]
>dziedzinie, a ukoronowaniem wszystkiego byl lekarz, ktory powiedzial, ze to
>taka wada mojej skory, nic sie z tym nie zrobi, nikt tego nie leczy.

Znam ludzi, ktorzy zaczeli sie pocic nadmiernie nie od urodzenia -
w ich przuypadku taka diagnoza lekarza bylaby po prostu bzdura.

Andrzej

7. Data: 2002-07-18 17:09:21

Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie najwiekszym problemem jest pocenie sie stop i rak. Nie jest to
uzależnione ani od pogody (zima tez to jest) ani od stresu ... Mam to od
zawsze i kiedy jako dziecko poszlam do lekarza kazano mi ( w styczniu) nie
zbierac kwiatkow. Podanie reki u mnie wiaze sie najpierw z jej wytarciem.
Czasem jak jest bardzo goraco to sie nie poce(25 stopni) a jak jest na
przyklad 20 i jest chlodniej to nagle wylewa mi sie z sandalow. Nosze tylko
albo z zakrytymi palcami (inaczej sie wylewa - doslownie) albo
mesko-damskie ze skory (ale z nich tez sie wylewa i musze je srednio prac
raz na tydzien - co sie wiaze z rdzą na sprzączkach). Zima nie moge nosic
welnianych rekawiczek po pierwsze bo nie moge ich zalozyc a po drugie czuje
ogromny dyskomfort. I mowie tu o poceniu sie zima na DWORZE. Wszedzie jest
wszystko ok a stopy i dlonie to horror. I co ja mam zrobic? Probuyje z tym
walczyc juz cale zycie. Ani antyperspiranty do stop (po nich jest z reguly
jeszcze gorzej) ani talk ani nic nie pomaga. W pracy mam kontakt z ludzmi i
czaserm po prostu zle sie z tym czuje. Bo przy okazji egzaminow czy sytuacji
stresowych w zasadzie nic mnie nie wyroznia od ogółu w tym wzgledzie. Wtedy
poca sie wszyscy ale w innych?

Kacha

8. Data: 2002-07-18 17:59:41

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Od zawsze tak mialas ??

Jak bylam mlodsza nie zauwazalam roznic w stosunku do innych ludzi a moje
problemy mam przynajmniej od 6 lat.

> Znam ludzi, ktorzy zaczeli sie pocic nadmiernie nie od urodzenia -
> w ich przuypadku taka diagnoza lekarza bylaby po prostu bzdura.

Jasne, taka diagnoza w ogole wydaje sie byc bzdura.
A co w ich przypadku bylo przyczyna tego, ze nagle zaczeli sie tak pocic?

9. Data: 2002-07-18 18:12:23

Od: Andrzej <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Inka" <i...@i...pl> napisał(a):

>Jak bylam mlodsza nie zauwazalam roznic w stosunku do innych ludzi a moje
>problemy mam przynajmniej od 6 lat.

Pojawily sie nagle, pamietasz ?

>Jasne, taka diagnoza w ogole wydaje sie byc bzdura.

Bo diagnoza jest na odwal :-(

>A co w ich przypadku bylo przyczyna tego, ze nagle zaczeli sie tak pocic?

Znam dwoch - u jednego bylo to zwiazane z psychika, jak sam sie przyznal
pomogly mu seanse u psychologa (potrafil np. spocic sie myslac intensywnie, ale
w tym czasie fizycznie nic nie robiac). Przyczyna - jakies klopoty wewnetrzne.
Drugi - czyli ja - zgrzal sie kiedys mocno i tak mu zostalo niestety :-(
Moze to dziwne, ale to sie pojawilo jak za dotknieciem rozdzki, w ciagu jednego
dnia. Zawsze mialem tendencje do wiekszej potliwosci, ale bez przesady.

Andy

10. Data: 2002-07-18 19:26:56

Od: "BliSki" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Inka" wrote:
[...]
> lekarze odsylali mnie do innych specjalistow - bo to nie lezy w ich
> dziedzinie, a ukoronowaniem wszystkiego byl lekarz, ktory powiedzial, ze to
> taka wada mojej skory, nic sie z tym nie zrobi, nikt tego nie leczy.

Czyli inaczej mówiąc powiedział Ci, że on tego nie potrafi wyleczyć.
Bo nie wie dokładnie czym to jest spowodowane.
Wiec najlepiej wtedy zbyć pacjenta.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)

nikt nic nie wie?
picie w czasie jedzenia
Łechtaczka, pochwa
poradnikmedyczny.pl - ponado 1300 artykulów
pytanie dotyczące budowy nerek