Łechtaczka, pochwa

1. Data: 2002-07-18 08:01:00

Temat: Łechtaczka, pochwa
Od: "Deemerc" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje definicji tych dwoch narzadow, a najlepszym rozwiazaqniem bylby
jakis rysunek z zaznaczonymi tymi osrodkami wraz ze szczegolowa mapa calego
narzadu. Zaznaczone miejsca, pochwa, lechtaczka, macica, srom i cala reszta

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Deemerc

2. Data: 2002-07-18 08:09:17

Temat: Re: Łechtaczka, pochwa
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deemerc wrote:

> [...]
> narzadu. Zaznaczone miejsca, pochwa, lechtaczka, macica, srom i cala reszta

Encyklopedia i babskiegazetki, które ostatnio często o tym piszą.
Wystarczy?

Mich

3. Data: 2002-07-18 11:22:16

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deemerc" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje definicji tych dwoch narzadow, a najlepszym rozwiazaqniem bylby
> jakis rysunek z zaznaczonymi tymi osrodkami wraz ze szczegolowa mapa
calego
> narzadu.

A co? Boisz się ze się zgubisz?:-))) Proszę bardzo
http://www.zdrowie.med.pl/uk_rozrodczy/anat_i_fizjo/
a_ur.html

HaNkA

4. Data: 2002-07-18 18:13:57

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=513 Łechtaczka
http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=340 Pochwa

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

5. Data: 2002-07-19 08:39:03

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co? Boisz się ze się zgubisz?:-))) Proszę bardzo

Te rysunki są do niczego, bo nie zaznaczono punktu G :-)))
pozdrawiam
Dominik

6. Data: 2002-07-19 09:20:08

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"--# Dominik #--" <d...@b...pl> wrote:

> Te rysunki są do niczego, bo nie zaznaczono punktu G :-)))
> pozdrawiam
> Dominik

Bo jak naukowcy ostatnio stwierdzili punkt G nie istnieje ;-)
Pozdrawiam
Darek

7. Data: 2002-07-19 22:26:22

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Digit" <d...@p...no.spam.onet.pl> napisał w wiadomości

> Bo jak naukowcy ostatnio stwierdzili punkt G nie istnieje ;-)
> Pozdrawiam
> Darek

chcesz o tym podyskutowac z moja dziewczyna?
Ona jest innego zdania....

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2002-07-19 22:27:04

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--# Dominik #--" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

> Te rysunki są do niczego, bo nie zaznaczono punktu G :-)))
> pozdrawiam
> Dominik

duzy jestes to powinienes wiedziec, ze u kazdej kobiety jest on nieco
inaczej umiejscowiony :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

poradnikmedyczny.pl - ponado 1300 artykulów
pytanie dotyczące budowy nerek
Alergia na...nikiel??
co sadzicie o tym pomysle...
komary