POCENIE SIE - HEEEEEEElp

11. Data: 2002-07-18 21:29:19

Temat: Re: POCENIE SIE - HEEEEEEElp
Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja natomiast zauważyłam, że odkąd odżywiam się z minimalną ilością mięsa i
cukru, to mam mniejsze problemy z poceniem się.

Wydaje mi się, że nadmierne pocenie pojawia się przy ogólnym osłabieniu
(osłabionym systemie immunologicznym?)
Albo (i) jest to próba oczyszczania się organizmu ?

IwonaS
www.zdrowie-inaczej.pl

12. Data: 2002-07-18 21:53:47

Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.S." <z...@z...pl> wrote in message
> [...]
> cukru, to mam mniejsze problemy z poceniem się.
>
> Wydaje mi się, że nadmierne pocenie pojawia się przy ogólnym osłabieniu

bardzo mozliwe. ja bardzo malo jem bo teraz sie odchudzam.. a mecze sie
bardzo nawet przy malo wymahagajcej czynnosci

13. Data: 2002-07-19 05:57:59

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piter" <...@c...pl> napisał w wiadomości

> bardzo mozliwe. ja bardzo malo jem bo teraz sie odchudzam.. a mecze sie
> bardzo nawet przy malo wymahagajcej czynnosci

Od jedzenia nigdy nie stronilam i poce sie bardzo
ale z drugiej strony moja dieta nigdy nie nalezala do najzdrowszych
proby odchudzania kojarza mi sie raczej z ogolna poprawa samopoczucia itp.
To pewnie sprawy indywidulne.

14. Data: 2002-07-19 06:17:43

Od: "IwonaS" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proby odchudzania kojarza mi sie raczej z ogolna poprawa samopoczucia itp.
> To pewnie sprawy indywidulne.

Przy wprowadzeniu poważynych ograniczeń w ilości spożywanego jedzenia, to
najczęściej jest tak, że na początku jest złe samopoczucie i osłabienie, ale
po np. tygodniu samopoczucie zdecydowanie się poprawia

No chyba, że ktoś jest wycieńczony niedożywieniem ;-))

IwonaS

15. Data: 2002-07-19 10:40:22

Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie najwiekszym problemem jest pocenie sie stop i rak. Nie jest to
uzależnione ani od pogody (zima tez to jest) ani od stresu ... Mam to od
zawsze i kiedy jako dziecko poszlam do lekarza kazano mi ( w styczniu) nie
zbierac kwiatkow. Podanie reki u mnie wiaze sie najpierw z jej wytarciem.
Czasem jak jest bardzo goraco to sie nie poce(25 stopni) a jak jest na
przyklad 20 i jest chlodniej to nagle wylewa mi sie z sandalow. Nosze tylko
albo z zakrytymi palcami (inaczej sie wylewa - doslownie) albo
mesko-damskie ze skory (ale z nich tez sie wylewa i musze je srednio prac
raz na tydzien - co sie wiaze z rdzą na sprzączkach). Zima nie moge nosic
welnianych rekawiczek po pierwsze bo nie moge ich zalozyc a po drugie czuje
ogromny dyskomfort. I mowie tu o poceniu sie zima na DWORZE. Wszedzie jest
wszystko ok a stopy i dlonie to horror. I co ja mam zrobic? Probuyje z tym
walczyc juz cale zycie. Ani antyperspiranty do stop (po nich jest z reguly
jeszcze gorzej) ani talk ani nic nie pomaga. W pracy mam kontakt z ludzmi i
czaserm po prostu zle sie z tym czuje. Bo przy okazji egzaminow czy sytuacji
stresowych w zasadzie nic mnie nie wyroznia od ogółu w tym wzgledzie. Wtedy
poca sie wszyscy ale w innych?

Kacha

16. Data: 2002-07-19 18:22:56

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Drugi - czyli ja - zgrzal sie kiedys mocno i tak mu zostalo niestety :-(
> Moze to dziwne, ale to sie pojawilo jak za dotknieciem rozdzki, w ciagu
jednego
> dnia. Zawsze mialem tendencje do wiekszej potliwosci, ale bez przesady.

Witam
U mnie tez pojawiło sie to nagle - kiedys przegrzalem sie w gorach i od tego
czasu problem nie chce sie rozwiazac....
Kiedys chodzilem z tym do lekarzy ale efektem byla kuracja lekiem
przeciwwydzielniczym Belergot. Ogolnie kiepsko sie po nim czulem a poprawy
zadnej nie bylo...
Teraz juz przywyklem, chociaz czasem jest ciezko. Latem to udreka, ale zima
tez potrafi lac sie ze mnie kiedy wejde na 2 pietro po schodach. I to wcale
nie jest kwestia kondycji ;-), bo moge wchodzic i na 10 pietro bez
odpoczynku...

Gdyby ktos mial/znal rozwiazanie tego problemu to prosze o info...

Pozdr
Tomek

17. Data: 2002-07-21 19:55:15

Od: Andrzej <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Kiedys chodzilem z tym do lekarzy ale efektem byla kuracja lekiem
>przeciwwydzielniczym Belergot. Ogolnie kiepsko sie po nim czulem a poprawy

Belergot tylko otepia, na pewno nie powoduje mniejszej potliwosci.

>Teraz juz przywyklem, chociaz czasem jest ciezko.

Ja sie nie moge przyzwyczaic. I nigdy sie nie przyzwczaje, bo strasznie
glupio sie czuje (i irytuje mnie to), gdy tak sie poce.

> Latem to udreka, ale zima
>tez potrafi lac sie ze mnie kiedy wejde na 2 pietro po schodach. I to wcale
>nie jest kwestia kondycji ;-), bo moge wchodzic i na 10 pietro bez
>odpoczynku...

To zupelnie jak u mnie. Kondyncje mam wiecej niz przecietna i jestem dosc silny,
ale to nijak ma sie do pocenia. Czasami poce sie z byle powodu (np. skupiajac
sie na czynnosci) albo rozmwaiajac z kims. I to tak mocno, ze czuje jak mi scieka
po skroni pot :-( Czasmi po prostu czuje, jakbym byl spiety wewnetzrnie- wtedy
najczesciej
sie poce. Problem tylko, ze te spiecie pojawia sie bardzo czesto bez przyczyny :-(
Zrobilem wiele badan, ktore nic nie wykazaly. Chyba zostalo mi po prostu pojsc
do jakiegos bioenergoterapeuty albo homeopaty ? A moze jakiegos hipnotyzera :-/

Andrzej

18. Data: 2002-07-22 00:02:04

Od: n...@p...fm (newsuser79) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
>czuje, jakbym byl spiety wewnetzrnie- wtedy najczesciej sie poce.
>Problem tylko, ze te spiecie pojawia sie bardzo czesto bez przyczyny :-(

Dopadlo mnie to samo :-(((
Wprawdzie kondycje mam do dupy ale potrafie odroznic pocenie z
wysilku od pocenia z nerwow. Znam przyczyne zlej kondycji i znam
lekarstwo tylko nie chce mi sie ruszyc dupska ;).
Jestem pewien, ze to cos na tle nerwowym bo gdy jestem w towarzystwie
osob, ktore znam to sie nie poce. Nauczylem sie z tym zyc i poprostu
olewam, ze sie ze mnie leje. Jednak musze cos z tym zrobic bo nie moge
znalezc partnerki, wszystkie robia mine jakby zjadly cos gorzkiego i ...

Wlasciwie powinienem powiedziec, ze sytuacja robi sie tragiczna.
Jeszcze kilka lat temu prowadzilem bardzo aktywny tryb zycia, sportowy,
towarzyski. Teraz nie mam ochoty na kontakty z ludzmi.

pozdrawiam towarzyszy niedoli

nikt nic nie wie?
picie w czasie jedzenia
Łechtaczka, pochwa
poradnikmedyczny.pl - ponado 1300 artykulów
pytanie dotyczące budowy nerek