[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

361. Data: 2007-11-09 14:30:50

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Nov 2007 23:00:35 +0100, Księżniczka Telimena (gsk).
napisał(a):

> Przecież gdyby to było
> takie popularne to kobiety zamiast w kościele siedziałyby w szkołach:).

A jedno z drugim to się niby wyklucza?? Uniwersytet III wieku ma zajęcia w
niedzielę??
U nas jest mały kościółek od lat zwany akademickim, bo są w nim msze
niedzielne dla studentów. Od pewnego czasu w tym właśnie kościółku odbywają
się msze inaugurujące zajęcia studentów uniwersytetu III wieku oraz msze na
zakończenie tegoż roku. jakoś ci studenci są w stanie pogodzić i
uniwersytet i kościół.
--
Elżbieta

362. Data: 2007-11-09 14:38:12

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Nov 2007 11:49:46 +0100, medea napisał(a):

> To napisałam ja, córka 69-letniego emeryta, który od kilku lat korzysta
> na co dzień z internetu, zaczął chadzać do opery, a ostatnio zapisał się
> na kurs angielskiego :-).

i synowa prawie 80 mężczyzny, inwalidy mieszkającego samotnie, nie
użalającego się nad swym losem, tylko mającego plany, marzenia i mnóstwo
zainteresowań.

--
Elżbieta

363. Data: 2007-11-09 15:09:30

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Raz Teli nie mów za siebie.

A za kogo mam mówić?
Teli.

364. Data: 2007-11-09 20:12:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> A jedno z drugim to się niby wyklucza?? Uniwersytet III wieku ma zajęcia w
> niedzielę??

Problem stanowi jednak to, że na Uniwersytet III Wieku trudno się
dostać. Mają bardzo ograniczoną ilość miejsc. A szkoda.

Pozdrawiam
Ewa

365. Data: 2007-11-09 22:21:30

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Nov 2007 21:12:40 +0100, medea napisał(a):

> Problem stanowi jednak to, że na Uniwersytet III Wieku trudno się
> dostać. Mają bardzo ograniczoną ilość miejsc. A szkoda.

Na mojej prowincji jak na razie nie ma problemów.
--
Elżbieta

366. Data: 2007-11-10 09:18:26

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> naszych stać na podróż busem

Może nauczyciele w szkole prywatnej mają poczucie humoru?

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

367. Data: 2007-11-10 09:28:39

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał
złośliwa napisał(a):

| Tam się krew też czasem leje. Żeby nie było, że dzieciaki niedopilnowane,
| to miałam oczywiście na myśli krew, która się _sama_ puszcza z nosa.

no wiesz ! w szkołach prywatnych na pewno tak się nie dzieję !!!
;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

368. Data: 2007-11-10 09:34:07

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał
Już samo to,
| że nauczyciele, którzy mnie uczyli dalej pracują w szkole państwowej w
mojej
| okolicy jest dla mnie wystarczającym powodem, żeby tak myśleć.

no jakbym czytała nieobecną Joannę Słocką :/

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

369. Data: 2007-11-10 09:35:35

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

| Nie. Ja głosowałam na mniejszość niemiecką :-P

to dlatego dostał się tylko jeden poseł zamiast dwóch ? ;)
Cosik mało Was było :D

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

370. Data: 2007-11-10 09:38:52

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał
| Umiem i wnioskować też. To, że nie miałaś piątek może oznaczać, że miałaś
| czwórki, a w rzeczywistości zasługiwałaś na dwójki :)

brawo za logikę !

To z czego masz te 3 fakultety ?

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.