POMIOCY KOŁATKI !!!!

1. Data: 2006-09-27 08:00:02

Temat: POMIOCY KOŁATKI !!!!
Od: " kajato" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!!!!

W domku drewnianym na działce pojawiły sie korniki, albo kołatki.
Dół domku jest lakierowany, a góra jeszcze nie.
Słyszałam, że sa jakies motody usunicia tego świństwa przez gazowanie.
Czy ktoś może cos wie na ten tmat?

PROSZĘ O POMOC.

2. Data: 2006-09-27 14:42:21

Temat: Re: POMIOCY KOŁATKI !!!!
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

kajato napisał(a):
> [...]
> Dół domku jest lakierowany, a góra jeszcze nie.
> Słyszałam, że sa jakies motody usunicia tego świństwa przez gazowanie.
Zakład/Przedsiebiorstwo Dezynsekcji i Deratyzacji - w każdym mieście
wojewódzkim.

3. Data: 2006-09-27 14:58:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kajato napisał(a):
> [...]
> Dół domku jest lakierowany, a góra jeszcze nie.
> Słyszałam, że sa jakies motody usunicia tego świństwa przez gazowanie.

Zobacz:
http://www.szkielet.com.pl/ochrona.php?show=index
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-09-27 21:36:39

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Domowym sposobem na kołatki jest wstrzykiwanie strzykawką w otworki
po żerowiskach nafty (nie palić111). Lepiej jednak kupić preparat w
sklepie ze środkami ochrony rośli, np. "kołatkol". Brat biolog
dodaje, że to na pewno kołatki, gdyż korniki nie konsumują martwego
drewna i drążą pod korą, przeciwnie niż ścierwojady.
Spójrz na mój blog: <www.filozofik.eblog.pl>

5. Data: 2006-09-27 21:44:28

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-09-28 21:29:34

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

filozofik <f...@p...fm> napisał(a):

> Domowym sposobem na ko=B3atki jest wstrzykiwanie strzykawk=B1 w otworki
> po =BFerowiskach nafty (nie pali=E6111). Lepiej jednak kupi=E6 preparat w
> sklepie ze =B6rodkami ochrony ro=B6li, np. "ko=B3atkol". Brat biolog
> dodaje, =BFe to na pewno ko=B3atki, gdy=BF korniki nie konsumuj=B1 martwego
> drewna i dr=B1=BF=B1 pod kor=B1, przeciwnie ni=BF =B6cierwojady.
> Sp=F3jrz na m=F3j blog: <www.filozofik.eblog.pl>
> kajato napisa=B3(a):

> owanie.

> enet/

Bardzo dziekuję wszystkim za odzew.

filozofik - No to ładnie - będę miała robotę chyba do wiosny.I nie wiem kto
pierwszy padnie, ja czy kołatki.

A może ktoś wie odnosnie gazowania. Może ktoś wypróbował te metodę??

7. Data: 2006-09-28 21:53:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@N...gazeta.pl> wrote in message

Przywiozłem sobie stare drewniane regały na segregatory. Z robactwem.
Wystarczył bezbarwny Drewnochron - trochę śmierdzi, więc wietrzenie, lub nie
zamieszkiwanie przez jakiś czas, ale i robactwo i grzyby wyginęły

8. Data: 2006-09-28 22:17:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.drewnochron.pl/

9. Data: 2006-09-28 22:18:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Wystarczył bezbarwny Drewnochron - trochę śmierdzi, więc wietrzenie, lub
> nie zamieszkiwanie przez jakiś czas, ale i robactwo i grzyby wyginęły

zolknaca sosna czarna
trawnik na dzialce rekreacyjnej
porządkowanie zapuszczonych winorośli
Spaprałem trawnik i co teraz