trawnik na dzialce rekreacyjnej

1. Data: 2006-09-26 15:34:07

Temat: trawnik na dzialce rekreacyjnej
Od: w...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

Mam dzialke rekreacyjna w miejscowosci Ludwinów,polozona tuz
pod lasem.
Od pewnego czasu ginie mi trawa w skutek przenoszenia sie sciólki
lesnej.
Jak powinienem postapic zeby trawnik utrzymywal sie w stanie
zadawalajacym?

2. Data: 2006-09-27 18:59:18

Temat: Re: trawnik na dzialce rekreacyjnej
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.eu napisał(a):
> [...]
> lesnej.
> Jak powinienem postapic zeby trawnik utrzymywal sie w stanie

Trawnik na działce rekreacyjnej?
Trudna sprawa, idź na ugodę i ustal zasięg na jakim ściółka ma prawo się
znajdować.
;-)
pzdr. Jerzy

porządkowanie zapuszczonych winorośli