Re: POMOCY !! Tlumaczenie z niemieckiego lub rosyjskiego

Data: 2004-07-07 14:24:58
Temat: Re: POMOCY !! Tlumaczenie z niemieckiego lub rosyjskiego
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

LEWY PRZOD
Zrobic lancuszek ze 1070+3o=40cm.Przerobic 23 rzedy/19cm/wg schematu.Po
zrobieniu 1-szego rzedu nalezy zaczac dodawac tak,aby w 19 rzedzie otrzymac
pelny rapport/nie wiem jak to napisac,ale Ty nazwalas to powtorzeniem/
TYL
Zrobic lancuszek ze 127o+1o=46cm i przerobic wg schematu 32 rzedy/27cm/
Dla "projmy"/nie umiem tego przetlumaczyc/zostawic/nie przerabiac/z obu
stron po 2 rapporty i przerabiac jeszcze prosto 16 rzedow/13cm/
Dla "plecowych skosow" zostawic/nie przerabiac/w kazdym rzedzie po 1
rapporcie 4 razy.Nastepnie wykonac kolnierz wg schematu-7rzedow,z ktorych4
ostatnie przerabiac bardzo cienkim szydelkiem,przy czym nalezy zwrocic uwage
na srodek robotki/krzyzyk w kolku/.
Nic nie pisze na temat prawego przodu,wiec pewnie jest to lustrzane
odbicie.Nie wiem jak to tlumaczenie wyszlo,bo nie wiem jak dokladnie
Romaszka przetlumaczyla z niemieckiego/oryginal/ na rosyjski,ale sadze,ze
cos pomoglam.A moze Julcia z Bydgoszczy mnie poprawi. Ada