POMOCYYYY

1. Data: 2005-02-17 10:29:58

Temat: POMOCYYYY
Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

WITAM !!

Potrzebuję szybkiej rady specjalistów. Otóż mój kochany mężczyzna zażyczył
sobie na dzisiaj kolację, u mnie troszkę ciężko z kaską, ale no przecież nie
powiem mu, że wiesz słuchaj nie zrobie Ci nic bo nie mam kasy wcale. Więc
chciałam was drodzy grupowicze poprosic o jakiś prosty i niedrogi przepis na
udaną kolację. Coś co może fajnie wyglądać, nieźle smakować i do tego nie
dużo kosztować (wiem, sporo wymagań) aha no i jeszcze jedno, musi być łatwe
albo przynajmniej nie trudne w przygotowaniu, bo niestety moje umiejętności
kulinarne są dość ograniczone. :) A może znacie jakąś fajną stronkę z
przepisami ??

Bardzo bym prosiła o szybką pomoc, mam czas do 20:00 :)

Pozdrawiam serdecznie
Iza

1. Data: 2005-02-17 10:50:44

Temat: Re: POMOCYYYY
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie na dzisiaj kolację, u mnie troszkę ciężko z kaską, ale no przecież nie
> powiem mu, że wiesz słuchaj nie zrobie Ci nic bo nie mam kasy wcale.

a ja bym u tak powiedziała a jak jest głodny to niech sam sobie zrobi
pan i władca.
p.

1. Data: 2005-02-17 10:57:46

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeju ! podziwiam takie podejscie kobiet
fajna sprawa .... ech ... czy ja sie doczekam ?
w praktyce ja gotuje

a na kolacje .. moze uniwersalne spagetti. bolenese lub carbonara ..
proste smaczne i chyba tanie (przepisy w archiwum grupy)

--

Mirek (GG 22777)

1. Data: 2005-02-17 10:58:05

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> Otóż mój kochany mężczyzna zażyczył
> sobie na dzisiaj kolację, u mnie troszkę ciężko z kaską, ale no przecież nie
> powiem mu, że wiesz słuchaj nie zrobie Ci nic bo nie mam kasy wcale.

Po prostu złóżcie sie na tę kolację, a później ją wspólnie zróbcie :)
Jest mnóstwo dobrych i tanich dań: jajecznica w rozmaitych wariantach,
omlety, pierogi, naleśniki, pizza, zapiekanki...
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2005-02-17 11:02:26

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> albo przynajmniej nie trudne w przygotowaniu, bo niestety moje umiejętności
> kulinarne są dość ograniczone. :) A może znacie jakąś fajną stronkę z

Hej, a inne potrzeby i rozrywki mezczyzny tez finansujesz ????

Nalesniki mu zrob, z serem np., albo z ruskim nadzieniem (twarog,
kartofle, cebula smazona, sol, pieprz).

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-17 11:07:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
(...)
> [...]
> albo przynajmniej nie trudne w przygotowaniu, bo niestety moje umiejętności

Babka ziemniaczana. Jak wrzucisz w Googla, to znajdzie mnóstwo przepisów
do wyboru - i takie z boczkiem i całkowicie wegatariańskie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-02-17 11:47:44

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

Ja bym postawiła na imprezowe parówki Ani.
Przepis znajdziesz w archiwum.
Naprawdę są pyszne, proste w przygotowaniu i zmieścisz się w 10 - 12 zł.

Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2005-02-17 12:21:27

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza - jak juz przeczytalas te feministyczne wypowiedzi, to jeszcze sobie kup
gazete "cosmo" zeby bylo wszystko OK i badz trendy.

A jak chcesz byc normalna kobieta, co dla swoego _ukochanego_ chce zrobic
kolacje, to sprobuje ci pomoc :-)
1. Mozna zrobic tanio ryz z mieskiem i warzywami (chinszczyzne).
2. Mozna zrobic super makaron (wiorki, uszka czy spiralki) + sos
pomidorowo-czosnkowy + miesko mielone (dobrze drobiowe do tego idzie)
3. Pizza (bylo sporo przepisow na grupie, ale ser jest drgi na dobra pizze -
bo trzeba go duzo.
4. 2 schabowe i pieczone w piekarniku lodeczki ziemniaczane nie beda drozsze
jak 10 zl / 2 osoby.
5. Zeberka piecozne w torebkach do pieczenia + salatka, ale to juz ponad 10
zl wyjdzie.
6. Bigosu juz nie zdazysz zrobic ;-)
7. Zurek z kielbasa + na drugie cos wg uznania (polecam opisywane przeze
mnie jezyki).
8. Rolada z miesa i makaronu (pisalem wczesniej).
9. JEzeli chcesz go zaskoczyc milo - zrob czenaki (szukaj w archiwum moich
postow i bozenki z wilna). Nie bedzie to drogie na 2 osoby, ale napewno
nietypowo.
10. Nalesniki francuskie z roznym nadizeniem (ser + szynka/miesko/sos i
warzywka jakies.
11. Paluszki rybne + ziemniaki (szybko, bez wlasnego duzego zaangazowania,
ale skutecznie).
12. Co do desera - tu juz jest tak, ze albo trzeba sie przylozyc i troche
kasiorki wydac, albo kupic gotowy.
13. Mozesz do tego wsyzstkiego podac kompot (paczka mrozonych truskawek do
wrzatku, gotujesz 20 min i slodzisz wg uznania).
14. Zdazysz jeszcze upiec kawal szynki lub 2 golonki i do tego ziemniaczki
albo salatka.

Mysle, ze do wiekszosci ww. dan zakupisz skladniki w cenie do 10 zl / 2
osoby.

Aha - no i typowo grupowa feministyczna rada (bo tutaj takie sklonnosci sie
pojawiaja - kiedys kolege Krzysztofa albo jakeis inne meskie imie to bylo
niemal ze nie zabito tutaj za to, ze chcial dokarmic kolegow w londynie.
Nikt juz nie patrzyl, czy to facet pyta, czy kobieta, tylko odrazu wyzwano
tamtych gosci od leniow, "szowinistycznych swin" i innych podobnych :-) I
powiedizano zeby KOBIETA sie z takimi nie zadawala i ich nie dokarmiala.
Skonczylo sie dopiero po tym, jak zwrocona zostala komus uwaga, ze to FACET
pytal. W kazdym badz razie moja (meska) feministycnza rada:
Czekaj na faceta w domu ubrana i namalowana, gotowa do wyscia. Oczywiscie
nic wczesniej nie rob w domu. Jak przyjdzie - nie daj sie rozebrac, tylko
beirz go za reke i do wyjscia z oswiadczeniem w stylu "zarezerwowalam stolik
w najllepszej knajpie, a taksowka czeka na dole, dziekuje ze mnie
zaprosiles".
Aha.... Zapomnialem dodac, ze te feministyczne rady pomijaja jedno - ze po
wykorzystaniu ich zostaniesz na lodzie bez faceta _kochanego_ natomiast z
poczuciem, ze zrobilas tak jak kolezanki doradzily. Problem tylko w tym, ze
kolezanki wlasne problemy z facetami wlasnie na ciebie probuja przekierowac.

1. Data: 2005-02-17 12:22:30

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac, ze jak cos wybierzesz z mojej listy i bedziesz miala
problem z przepisem - sluze pomoca.

1. Data: 2005-02-17 12:23:18

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac watrobke drobiowa z ryzem + salatka.

Krucha piana - jak?
Dlaczego nie wychodzi ciasto?
hortobagyi palacsinta
Ciastka maślane z jabłkiem