POMÓŻCIE< PLISS!

1. Data: 2004-08-06 20:39:03

Temat: POMÓŻCIE< PLISS!
Od: "Athena" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
Na wstępie napiszę, że zdecydowałam się na tę grupę z powodu mojej chęci
do schudnięcia paru kilo. Wiem, że na pewno wszyscy są zajęci i nie być może
nie będą chcieli się zająć moim przypadkiem, ale dla mnie to bardzo ważne,
bo nie jestem gruba ( przy wzroście 1.72 ważę 53 kg. , ale nie w tym rzecz.
Chcicałabym ujędrnić swoje ciało i zastosować jakąś dietę, która pomogłaby
mi schudnąć. Od 4 miesięcy nie jem ziemniaków i białego chleba. proszę o
jakieś gotowe sprawdzone menu diety na poprawę sylwetki. Będę wdzięczna za
wszystkie wskazówki, Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich, pa

Athena

2. Data: 2004-08-06 20:44:34

Temat: Re: POMÓŻCIE< PLISS!
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Athena" <T...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chcicałabym ujędrnić swoje ciało i zastosować jakąś dietę, która pomogłaby
> mi schudnąć. Od 4 miesięcy nie jem ziemniaków i białego chleba.

No i ok. Nie jedz tez slodyczy.
Zapisz sie na basen i do fitness klubu( jakas izometria czy cos) Cwiczenia
bardzo pomagaja w ujedrnianiu ciala, no i jakis krem po kapieli.
Schudniesz przy okazji, gdy bedziesz duzo cwiczyc.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2004-08-06 20:52:13

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

( przy wzroście 1.72 ważę 53 kg. , ale nie w tym rzecz.
> Chcicałabym ujędrnić swoje ciało i zastosować jakąś dietę, która pomogłaby
> mi schudnąć.
> Athena

przepraszam ze sie wtracam, przy wzroscie 1 m 72 ile chcialabys wazyc?
Cwiczac mozesz "wymodelowac" swoja sylwetke, ale czy szkielety maszurajace
na pokazach mody to twoj ideal wygladu mlodej i zdrowej(!!!) kobiety?

Jurek

4. Data: 2004-08-06 21:01:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:cf0qkb$sgs$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> bardzo pomagaja w ujedrnianiu ciala, no i jakis krem po kapieli.
> Schudniesz przy okazji, gdy bedziesz duzo cwiczyc.

Moze lepiej nie? Jej BMI juz teraz jest <18. Mowie oczywiscie o chudnieciu,
nie cwiczeniach.

--
Białka są tylko otoczką żółtka, tak jak wody płodowe u kobiety. Wody odchodzą a życie
pozostaję. Jeszcze nikt nie zagospodarował wody kobiece. - Karol Braniek [Morgano]

5. Data: 2004-08-06 21:29:18

Od: "Athena" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde, nie jestem szkieletem, ale komplementy lubie;)) Chcę schudnąć, bo to
mi w wielu rzeczach pomoże. Nie chcę wyglądać jak kość mojego psa, ale
bardzo mi zależy na chudnięciu. Dobrze czuję się kiedy jestem na diecie. To
mi pomaga. A jeżeli moglibyście podać mi jakąś dietkę - nie koniecznie
bardzo ciężką do przebycia- nie chcę obozu koncentracyjnego, tak jak to
było kiedy stosowałam dietę z jakiegoś szpitala w Kopenhadze;) A jakie kremy
polecacie do ujędrniania. Na basen już chodzę I ćwiczę rano i wieczorem;)

Athena

6. Data: 2004-08-06 21:51:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Athena w wiadomości news:cf0t5s$4q5$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Chcę schudnąć, bo to mi w wielu rzeczach pomoże.

A konkretniej w czym?

> Dobrze czuję się kiedy jestem na diecie.
> To mi pomaga.

Dlaczego?

--
Kto zna się na biochemii ten wie że tkanka tłuszczowa tworzy się z cukrów. Cząsteczki
tłuszczu nie są w stanie przeniknąć przez błonę komórkową w głąb komórki tłuszczowej.

7. Data: 2004-08-07 05:11:00

Od: "Ma Km" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie chce nic mowic, ale pragnienie schudniecia przy BMI ponizej 18 to
juz... anoreksja.
Na ujedrnienie polecam przemienny prysznic cieply-zimny, lecz nie wierze by
przy tej wadze bylo jescze cokolwiek do ujedrniania.

8. Data: 2004-08-07 07:38:11

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie chce nic mowic, ale pragnienie schudniecia przy BMI ponizej 18 to
> juz... anoreksja.

A jakie znaczenie ma tu BMI i jak dokladnie sie go oblicza? bo jesli jedynie
na podstawie wagi i wzrostu to nie jest to miarodajny sposob oceny . osoba
wysoka o niezbyt mocno rozbudowanej muskulaturze moze miec niskie BMI mimo
iz procentowa zawartosc tkanki tluszczowej jest wysoka. Ja proponowal bym
nie stosowac diety odchudzajacej tylko cwiczenia w polaczeniu z dieta majaca
na celu nie tylko redukcje tkanki tluszczowej ale rowniez dostarczajacej do
organizmu wszystkie potrzebne skladniki do budowy i rozwoju. a jesli chodzi
o ujedrnienie cial to sam ruch i wysilek napewno duzo pomoze warto tez
pomyslec o ograniczeniu weglowodanow przynajmniej tych "ZŁYCH".

9. Data: 2004-08-07 08:03:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Manio w wiadomości news:cf20t1$pg$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A jakie znaczenie ma tu BMI i jak dokladnie sie go oblicza? bo jesli
> jedynie na podstawie wagi i wzrostu to nie jest to miarodajny sposob
> oceny .

Wiesz, madrzejsi od Ciebie i ode mnie opracowali ten wskaznik i skorelowali
go z nadwaga, otyloscia oraz niedowaga o podlozu roznym, wiec moze niech juz
tak zostanie.

--
Dieta optymalna nie powoduje miażdżycy a wprost przeciwnie - leczy z miażdżycy, o
czym się mogłem osobiście przekonać, bo stosuję tę dietę od 2,5 roku. W ciągu ok. 2

10. Data: 2004-08-07 08:44:35

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Moze lepiej nie? Jej BMI juz teraz jest <18. Mowie oczywiscie o
> chudnieciu, nie cwiczeniach.

A ja mowie o cwiczeniach...Dieta plus cwiczenia ladnie ujedrnia jej cialo. A
waga??? A kto by sie nia przejmowal? :-))))
Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

porozmawiajmy o dietach
Kiedy cukier /biały kryształ/ jest zły a kiedy dobry?
Moja dieta part 2
Informacja do GRUPY
MM-troche pozmienialam i chudne:-)