rozrzedzic krew

1. Data: 2004-08-06 22:43:03

Temat: rozrzedzic krew
Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jesc zeby zmniejszyc krzepniecie krwi?
Ostatnie moje wyniki badan krwi pod tym katem nie sa najlepsze.....Aspiryny
nei radzil mi lekarz poniewaz szkodzi na zoladek i mozna pzredobrzyc w druga
strone. Na pewno pzreciez moge sobie jakos pomoc odpowiednia dieta. Co zatem
powinnam jadac w wiekszych ilosciach?????? Z gory dziekuje za pomoc.

2. Data: 2004-08-07 13:18:18

Temat: Re: rozrzedzic krew
Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najlepsze.....Aspiryny
> nei radzil mi lekarz poniewaz szkodzi na zoladek i mozna pzredobrzyc w

A może aspiryna dojelitowa?
Na żołądek nie szkodzi. Raczej nie przedobrzysz.
Zalecana dawka profilaktyczna to pół tabletki na dobę,
z tym że jeśli podzielisz dojelitową na pół, to pewnie
będzie miało wpływ na żołądek, może więc jedną co 2 dni.
Jeśli lekarz stwierdził, że krew jest za gęsta, co stwarza
niebezpieczeństwo zakrzepów, to jego psim obowiązkiem
jest zareagować i zalecić pacjentowi aspirynę w jakiejś
postaci, np. Acard

pzdr
Hoody

3. Data: 2004-08-08 12:16:24

Od: "JP" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aspiryna dojelitowa - tak
Poprzedniczka pisząc, "pół tabletki" nie ma świadomości, że są tabletki,
które mają dawkę 50, 100 a nawet 1000! mg.
Ostatnio propaguje się w USA, że każdy powinien zażywać codziennie rano
profilaktycznie 50 mg
W Twoim przypadku śmiało 100 mg
Pozdr. JP

4. Data: 2004-08-08 14:09:18

Temat: Cebula
Od: "Ma Km" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cebula - to jedyna substancja na świecie, która nie dopuszcza do zakrzepów
krwi.
Żebyśmy już nawet mieli w żyłach zakrzepy to przy częstym zjadaniu cebuli, te
zakrzepy z biegiem czasu
rozpuszczają się, zupełnie zwalniają napięcie żylne.
Nigdy nie można cebuli surowej niezmiękczonej zjadać, bo ta surówka będzie
zawierała błonnik niezniszczony,
który jest bardzo ciężko strawny. Zawsze cebulę trzeba posolić i ręką
wygnieść, żeby ona zupełnie zmiękła."

O.Jan Grand
Opowiadanie o sposobie żywienia i pielęgnowania organizmu ludzkiego
- Łódź 1990 r.

5. Data: 2004-08-08 20:18:26

Temat: Re: Cebula
Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszsytkim za pomoc :-)
Rzeczywiscie lekarz wspomnial o acardzie. W takim razie sprobuje, z cebula
tez nie powinno byc wiekszych problemow poniewaz lubie i jadam wszsytkie
jarzyny.
Jezeli ktos ma jeszcze jakies propozycje to bardzo prosze, chetnie sprobuje.
Pozdrawiam serdecznie.

6. Data: 2004-08-08 21:49:56

Od: "p...@C...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strone. Na pewno pzreciez moge sobie jakos pomoc odpowiednia dieta. Co zatem
> powinnam jadac w wiekszych ilosciach?????? Z gory dziekuje za pomoc.

A ile wody dziennie pijesz?

7. Data: 2004-08-09 10:18:51

Od: "Puchatka" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> które mają dawkę 50, 100 a nawet 1000! mg.
> Ostatnio propaguje się w USA, że każdy powinien zażywać codziennie rano

Sorry - gdzie w PL widziales tabletki 1000 mg? Jaka maja nazwe handlowa? W
hurtowni Prosper nic takiego nie znalazlam, najwieksze sa 500 mg. Akurat
szukam jak najwiekszej dawki, niestety nie ma u nas salicylanow do
iniekcji...

Puchatka

8. Data: 2004-08-09 10:32:35

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

JP wrote:
> [...]
> które mają dawkę 50, 100 a nawet 1000! mg.
> Ostatnio propaguje się w USA, że każdy powinien zażywać codziennie rano

Bosko. Namnożyło się tu ostatnio medyków, nawet z tytułami
profesorskimi, i zaczynają farmakoterapię przez internet. Mogę prosić o
numer PWZ?

Pozdrawiam,
Karola

9. Data: 2004-08-09 12:52:41

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cebula tez nie powinno byc wiekszych problemow poniewaz lubie i jadam
> wszsytkie jarzyny.
> Jezeli ktos ma jeszcze jakies propozycje to bardzo prosze, chetnie

A czosnek?
Słyszałęm że obniża ciśnienie, a czy rozrzedza krew? ;-)
--
ryhoo

POMÓŻCIE< PLISS!
porozmawiajmy o dietach
Kiedy cukier /biały kryształ/ jest zły a kiedy dobry?
Moja dieta part 2
Informacja do GRUPY