Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Data: 2020-04-21 18:35:04
Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 21.04.2020 o 15:29, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 14:31:27 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5e9ee79d$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
> od Trybun <L...@j...cb> :

> Mgła nie była zagadkowa, skrzynki badała komisja Millera, zwrot wraku nie jest
specjalnie
> potrzebny, Antoni to (szur) kapłan Kościoła Smoleńskiego.
> Tak na marginesie, wierzysz w jakiś wypadek? Widziałeś ten wypadek osobiście? Skoro
> twierdzisz, że Ziemia może być płaska, to może wypadku nie było, a wszystko to
> mistyfikacja?

Była, zdjęcia/filmy robione zaraz po wypadku nie wykazują jakiegoś
wielkiego zamglenia. Z drugiej strony trochę samolot z pierwszą transzą
delegacji wylądował bez problemów.

Skrzynki należało badać w międzynarodowym gronie zaraz po zamachu.

Można by na nim odkryć substancję do "zagęszczania mgły".

Oj coś ci się panie Olafie pomyliło, ja nic nie twierdzę w sprawie
kształtu ziemi.