Re: PROFANACJA WARTOŚCI - część I

From: "Albert" <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PROFANACJA WARTOŚCI - część I
Date: Wed, 24 Sep 2003 01:54:27 +0200

> No niestety,
> przesadziłem,
> przepraszam tych,
> z nie całym centymetrem kwadratowym.
> i wyjaśniam
> centymetr, to urządzenie,
> do mierzenia mózgu.
>
> Kwadratowy,
> składa się z mnożenia 1 przez jeden,
> taka sztuczka Matemy.
> Śmieszne, a prawdziwe :-)))
>
> ett

etatku, całkowicie nie rozumiem niektórych Twoich odpowiedzi (i pewno nie
tylko ja), więc to wyjaśnienie jest chyba zbędne.
niektóre Twoje komentarze są dla mnie jedną wielką abstrakcją pełną
odnośników do rzeczy, których nie potrafię przypiąć do niczego mi znanego.
zbyt osobisty język, a bez znajomości Twojej osoby nie jestem w stanie
rozszyfrować o co Ci chodzi. :( no chyba, że to miała być taka prywatna
rozmowa, więc ok.

Przypomina mi to sytuację przy Motławie w Gdańsku, kiedy to przypadkiem
spotkałem się z dwoma znajomymi no i skończyło się oczywiście w pubie... no
ale przed tym pubem była taka sytuacja. Otóż ci dwaj kumple, zapaleni
żeglarze rozmawiali swoim (żeglarskim) slangiem i po prostu nie rozumiałem o
czym oni mówią. Na moją prośbę, żeby zaczęli mówić po ludzku, jeden z nich
mówi: - ależ slang żeglarski jest bardzo prosty... widzisz te dwie belki na
maszcie tej łajby?
- no widzę...
- widzisz... ten wyżej nazywa się rozpier_górny, a ten na dole to
rozpier_dolny... prawda, że proste...

Zeszli na żart, ale zrozumieli o co chodzi...
Oczywiście przy piffku zeszli ze slangu i zaczęliśmy mówić po ludzku.

Plis, staraj się czasem pisać tak, żebyśmy chociaż trochę zrozumieli...
Prywatnie to możecie sobie zawsze na priv porozmawiać...

Zdrowko
Albert