Re: PROJEKTOWANIE OGRODÓW

Date: Thu, 17 Feb 2000 15:07:59 +0100
From: Janusz Czapski <j...@l...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: PROJEKTOWANIE OGRODÓW

Tomek napisał(a):

> P.S. Dorwalem ostatnio 3D Lanscape Designera i mam pytanie do jego
> uzytkownikow - pod jaka strefe klimatyczna Am. Płn. podchodzi Polska
> południowa. Geografie miałem dawno temu :)

Nie używam tego programu, ale z klimatem Ameryki Północnej jest pewien
problem. Jest wogóle nie przystajšcy do europejskich wyobrażeń.
Moim zdaniem podobny do Polski wschodniej (na wschod od Wisły) jest klimat
wschodniego wybrzeża USA na pólnoc od Filadelfii ( wschodnie stoki tej części
Apallchów), zaś do Polski zachodniej południe Kanady gdzieś w okolicach
Ottawy, Montrealu i Quebec.
A do Polski południowej? Chyba jednak Kanada.
Najlepiej byłoby pogadać z emigrantami - polonusami.
Pozdrawiam
Janusz