PRZYSMAK KOZACKI

11. Data: 2007-02-08 13:26:32

Temat: Re: PRZYSMAK KOZACKI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"beton" <r...@r...neostrada.pl> wrote in message
news:eqeuf6$qem$1@atlantis.news.tpi.pl...

>A z byczego penisa nic nie znalazles?

http://przewodnik.onet.pl/1146,1629,spin.html

Orientalna kuchnia żydowska
Orientalne dania dotarły do Izraela za pośrednictwem Żydów z krajów
arabskich. Szczególny wpływ na kuchnię wywarli przybysze z Jemenu. Oprócz
sałatek, falafelu i szałarmy, restauracje orientalne specjalizują się w
daniach z mięsa pieczonego na ogniu, w postaci szaszłyków (kawałki) oraz
kebabów (mięso mielone). Potrawy przyrządza się najczęściej z jagnięciny,
wołowiny i kurczaków. Kuchnia orientalna słynie z podrobów: jąder indyka,
wymienia krowy, śledziony i serca - wszystko to smakuje o wiele... >
http://www.islandia.org.pl/kuchnia.html

Smakołykiem dla Islandczyka jest łeb barani. Rozdziela się go na dwie
części, marynuje albo gotuje. Z owcy nic się nie wyrzuca, prawie wszystko
jest wykorzystywane, nawet oczy. Delikatesem są wędzone jądra baranie, zwane
sursadir hrutspungar. Rzadką specjalnością jest kiełbasa sporządzona z
drobno pokrojonych i odpowiednio przyprawionych jąder. Mięso, tłuszcz i krew
zaszyte w owczym żołądku to statur. Serce, wątroba i płuca owcy tak samo
zapakowane w owczy żołądek i ugotowane to blódmór - podobno bardzo pyszne.

12. Data: 2007-02-08 14:08:40

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Ostra jesteś, a na temat - polecam - smakuje wyśmienicie, chyba, że matka
> wypracowała w temacie jedzenia ujemną samosugestię...

nie chciałoby mi się tyle gotować. Za to przygotowane przez mamę flaczki (w
sprawdzonym sklepie kupuje jakieś rodzaju "książki" - inne są ponoć
niedobre, obgotowuje, zlewa wode kilka razy, ciacha,dodaje mięsko, gotuje to
z przyprawami)- mi by sie nie chciało przygotowywać, za to uwielbiam jeść -
"kupne" wynalazki niech się chowają, ale roboty przy tym!

h.

13. Data: 2007-02-08 14:25:36

Od: Weronika Baran <w...@b...be> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> z przyprawami)- mi by sie nie chciało przygotowywać, za to uwielbiam jeść -
> "kupne" wynalazki niech się chowają, ale roboty przy tym!

"księgi" nie "książki"

Żołądek przeżuwaczy tworzą cztery komory: żwacz, czepiec, księgi i
trawieniec.
Księgi to bezgruczołowa komora żołądka, której błona śluzowa jest silnie
pofałdowana. Księgi pełnią rolę filtru pokarmowego.

Weronika Baran

14. Data: 2007-02-08 14:40:10

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Baran <w...@b...be> napisał(a):

> [...]
> Księgi to bezgruczołowa komora żołądka, której błona śluzowa jest silnie
> pofałdowana. Księgi pełnią rolę filtru pokarmowego.

dziękuję za wyjaśnienie

pozdr.h.

15. Data: 2007-02-08 14:45:50

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:17, "Hau hau" wrote:
> Yhmmmm...
> Cudownie wytłumaczyłes...
> Oni mysla ze penisy sa wyrzucane.....
> Cha cha cha......

Eeetam penisy...
A pamiętacie tę ostatnią aferę w Niemczech, gdzie to okazało się iż
niektóre ichniejsze masarnie zagospodarowują trupy szczurów?
Ten news wywołał u mnie szok! Bo jakże, naród o tak wysokiej kulturze
technologicznej nie jest w stanie dobrać sobie kadry o odpowiedniej
etyce?!
A u nas? Patrząc na etykę i moralność niektórych tu userów i
wyobrażając sobie, że są to (być może) pracownicy sektora spożywczego,
aż włos mi się jeży gdy pomyślę, co oni mogą wykorzystywać do
uzyskania wyrobów spożywczych!

--
Pozdrawiam :)
JM

16. Data: 2007-02-08 15:07:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> jeść -
> "kupne" wynalazki niech się chowają, ale roboty przy tym!

Jeść można wszystkie żołądki krowie, nie tylko księgi. Roboty jest z
całym bebechem co nie miara, gdy przywiozłem do domu cztery całe - to dwa
dni robiliśmy w cztery osoby, bez mleka wapiennego, tylko noże i wrzątek, do
tego jeszcze pręgi na rosół.
Po wyczyszczeniu wymoczenie w zimnej wodzie i obgotowanie. Później
gotowanie do miękkości ze cztery godziny, krojenie w paseczki - część do
zamrożenia, część do rosołu a było tego z 60 litrów do wecków i
pasteryzacja, a reszta już z majerankiem i pieprzem do bezpośredniej
konsumpcji.
Miały być na miesiąc - wystarczyły na dwa tygodnie.
Za jeden bebech płaciłem 50 zł (starych).

17. Data: 2007-02-08 15:08:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Weronika Baran" <w...@b...be> wrote in message

> [...]
> Księgi to bezgruczołowa komora żołądka, której błona śluzowa jest silnie
> pofałdowana. Księgi pełnią rolę filtru pokarmowego.

Witaj!

Za to pracy najwięcej...

18. Data: 2007-02-08 17:17:42

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

> Ostra jesteś,
Takie lubisz,co?

19. Data: 2007-02-08 22:35:43

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Zamknij kurwa ryj i skoncz odpisywac faszystowskim scierwom albo wypierdalaj
z tej grupy.
--

Bluzgacz
GG:5015

20. Data: 2007-02-08 22:37:36

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
ps.com...

Wypierdalaj stad cwiercinteligentna cipo, jezeli chcesz odpisywac na posty
tych przyglupow z antysemickimi pogladami.
Bo nie zaznasz spokoju.
--

wykwintny obiad
ryby