Re: PUPA

Data: 2003-01-14 15:53:00
Temat: Re: PUPA
Od: "AnitaMar" <m...@t...it>

cieni PUPA używam od paru lat, ponieważ mieszkam we Włoszech i u nas są one
bardzo popularne- nie wałkują się i doskonale nadają się do jasnego
"rozświetlonego" makijażu, choć osobiście wole je w lecie- przybierają wtedy
niesamowity urok- szczególnie wieczorem i w dyskotece.A najwiekszą ich
zaletą jest to że- mój cień ma już prawie 2 lata i ciągle jest go pełne
pudełeczko!Także jak dla mnie zakup bez pudła!co do blyszczyka- to nie
polecam ci go- wiatr powieje i bedziesz musiała "odlepiać"sobie włosy z ust!
pozdrawiam-Anita