Re: Pacjent w czerni

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pacjent w czerni
Date: Wed, 17 Apr 2019 19:11:01 +0200

Am 17.04.19 um 16:21 schrieb Kviat:

> To zdanie jest ciekawe.
> Skąd wniosek, że jeżeli budynek nie jest własnością Watykanu, to nie
> jest w rękach katolików? Może właścicielem budynku jest katolik?
>
> A nawet gdyby był własnością Watykanu, to przecież też nie byłby w
> rękach katolików :)
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Ten pacjent zauwazyl ten ubytek miejsc swietych w Holandii, a
szczegolnie w Amsterdamie dopiero teraz. Ja to widzialem i sie cieszylem
juz w latach 80. Znajomi na wsi mowili mi, ze raz w tygodniu kosciol
(chyba kalwinski) sie zapelnia, bo ludzie w dni robocze nie maja czasu
sie spotkac, wiec w niedziele jada do kosciola.

Btw. a co do tych plag, to ten pacjent nie zauwazyl innych znakow bozych
poza pozarami i powodziami, bo sa tez trzesienia ziemi, wybuchy
wulkanow, katastrofy lotnicze i inne komunikacyjne, pozary
wielkopowierzchniowe (nie tylko jakies drobne koscioly) jak w
Kalifornii, Australii czy Kanadzie. Panbuk ma duzy repertuar srodkow
dyscyplinujacych ludzi. ;-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).