Pacjent w czerni

1. Data: 2019-04-17 13:19:58

Temat: Pacjent w czerni
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

,,Kiedy kilka lat temu tsunami w Indonezji pochłonęło ogromne ofiary,
byli wśród nich w dużej mierze zwolennicy ,,turystyki seksualnej" z
Europy Zachodniej, głównie z Niemiec. Kiedy klęska żywiołowa zniszczyła
Nowy Orlean, niewielu chyba myślało o tym, że ta klęska dotknęła miasto
- symbol swoistej kultury seksualnej. Kiedy inna klęska dewastowała
Nepal, nie było popularne wskazywanie, że Nepal stał się centrum
światowym ,,macic w leasingu", czyli matek surogatek. Odwykliśmy od
myślenia przyczynowo-skutkowego, od poszukiwania sensu zdarzeń. (...)
Pożar katedry w Notre Dame to znak palonej wiary, która obok spalonego
rozumu wyznacza przestrzeń naszego chaosu postmoderny".

,,Pożar jest w tym przypadku istotnie pewnym symbolem. Dotyka kościoła,
ale wielu komentatorów zwraca uwagę wyłącznie na charakter zabytkowy
obiektu, ubolewa się nad symbolem kultury francuskiej, europejskiej, a
jednocześnie przemilcza skrzętnie, że ten symbol jest par excellence
chrześcijański, katolicki. To bardzo wymowne. Tak, jak wymowne jest to,
że katedra Notre Dame jest własnością państwa, a Kościół we Francji
jedynie ją dzierżawi. Mnie zdumiewa także i to, że pośród głosów
komentarzy brakuje głosów hierarchów Kościoła we Francji. Wypowiadają
się ludzie z zupełnie innej kultury, innej cywilizacji, jak prezydent
Macron, natomiast brakuje znaku solidarności samej wspólnoty katolików
francuskich. To dodatkowo boli..."

,,W chwili pożaru katedry w Paryżu wracałem z Amsterdamu. Przez kilka
godzin popołudniowej wędrówki w centrum miasta nie mogłem wejść do
kościoła i pokłonić się Chrystusowi Panu. Katedra była zamknięta od
godz. 15.00. Jeden z kościołów w dzielnicy Haarlem okazał się być
apartamentowcem, drugi przy centralnym placu Dam jest galerią, w której
aktualnie prezentowana jest wystawa World Press Photo. Inny, najstarszy
budynek w mieście, od czasów reformacji przestał być w rękach katolików,
w tej chwili jest jakimś ośrodkiem dla artystów. (...) Wspominam o tym, bo
pierwszym niewątpliwie narzędziem kontry tej dewastacji wiary i
katolickiej kultury musi być modlitwa i świadectwo życia. (...) Niestety,
w ostatnich latach mamy na Zachodzie nominacje hierarchów, którzy
bardziej dbają o poprawność polityczną i hołdują tolerancji, niż są
świadkami Chrystusa"

Ktos inny, dobrze poinformowany, donosi: ,,Notre Dame odżyje, chce tego
Matka Boża".

https://tinyurl.com/y6da3eu5

A dlaczego sadystka nie uchronila kosciola przed pozarem?
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-04-17 16:21:09

Temat: Re: Pacjent w czerni
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2019 o 13:19, Silvio Balconetti pisze:

> Inny, najstarszy
> budynek w mieście, od czasów reformacji przestał być w rękach katolików,
> w tej chwili jest jakimś ośrodkiem dla artystów.

To zdanie jest ciekawe.
Skąd wniosek, że jeżeli budynek nie jest własnością Watykanu, to nie
jest w rękach katolików? Może właścicielem budynku jest katolik?

A nawet gdyby był własnością Watykanu, to przecież też nie byłby w
rękach katolików :)

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2019-04-17 19:11:01

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.19 um 16:21 schrieb Kviat:

> [...]
> jest w rękach katolików? Może właścicielem budynku jest katolik?
>
> A nawet gdyby był własnością Watykanu, to przecież też nie byłby w

Ten pacjent zauwazyl ten ubytek miejsc swietych w Holandii, a
szczegolnie w Amsterdamie dopiero teraz. Ja to widzialem i sie cieszylem
juz w latach 80. Znajomi na wsi mowili mi, ze raz w tygodniu kosciol
(chyba kalwinski) sie zapelnia, bo ludzie w dni robocze nie maja czasu
sie spotkac, wiec w niedziele jada do kosciola.

Btw. a co do tych plag, to ten pacjent nie zauwazyl innych znakow bozych
poza pozarami i powodziami, bo sa tez trzesienia ziemi, wybuchy
wulkanow, katastrofy lotnicze i inne komunikacyjne, pozary
wielkopowierzchniowe (nie tylko jakies drobne koscioly) jak w
Kalifornii, Australii czy Kanadzie. Panbuk ma duzy repertuar srodkow
dyscyplinujacych ludzi. ;-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2019-04-17 22:46:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 13:19, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> światowym ,,macic w leasingu", czyli matek surogatek. Odwykliśmy od
> myślenia przyczynowo-skutkowego, od poszukiwania sensu zdarzeń. (...)

A nie odczuwasz podświadomie, że ktoś chce, abyś właśnie tak myslał?

"Odwykliśmy od myślenia przyczynowo-skutkowego," -lepiej, niech każdy
mówi za siebie.

5. Data: 2019-04-17 22:50:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 16:21, Kviat wrote:

> [...]
> jest w rękach katolików? Może właścicielem budynku jest katolik?
>
> A nawet gdyby był własnością Watykanu, to przecież też nie byłby w

Widać, że zacząłeś myśleć.
Brawo!

6. Data: 2019-04-17 23:07:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 19:11, silvio balconetti wrote:

> [...]
> wielkopowierzchniowe (nie tylko jakies drobne koscioly) jak w
> Kalifornii, Australii czy Kanadzie. Panbuk ma duzy repertuar srodkow

Żebyś wiedział!
Po tym jak w latach 60-dziesiątych udało sie opanować antybiotykami
epidemie syfilisu i ludzkość ponownie zaczeła pogrążać się na Kole Karmy
w odchłań, Wszechmogący zmodyfikował kilka eksonów w RNA, w taki sposób,
że zupełnie niegroźne dotąd białko, stało się wirusem HIV.

7. Data: 2019-04-17 23:27:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.19 um 23:07 schrieb Ilona:

> [...]
> w odchłań, Wszechmogący zmodyfikował kilka eksonów w RNA, w taki sposób,
> że zupełnie niegroźne dotąd białko, stało się wirusem HIV.

Wszechmogacy wtedy jest wszechmogacy kiedy sie nie zmienia, nic nie
modyfikuje ze swego projektu, ktory byl najlepszy. Jesli jednak nie byl
najlepszy, bo trzeba go bylo zmienic, to jego tworca nie byl
wszechmogacy. A jesli cos modyfikuje to sie sam tez zmienia, wiec nie
jest wszechmogacy. Itd.

8. Data: 2019-04-17 23:49:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 23:27, silvio balconetti wrote:

> [...]
> najlepszy, bo trzeba go bylo zmienic, to jego tworca nie byl
> wszechmogacy. A jesli cos modyfikuje to sie sam tez zmienia, wiec nie

Niezmienne są Jego główne założenia.
Obiektem Jego troski jest Nieśmiertelna Dusza.

Zauważ, że w Średniowieczu, gdy ludzie w katolickiej Europie żyli
zgodnie z przykazaniami i swoje codzienne myśli kierowali głównie ku
zbawieniu, syfilis nie występował. Dopiero w XVI wieku, gdy renesans
ukierunkował ludzkie pragnienia na sprawy ziemskie, w krótkim czasie,
przywieziono syfilis z Ameryki.

9. Data: 2019-04-18 06:52:40

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2019 22:46:16 +0200, Ilona napisał(a):

> A nie odczuwasz podświadomie, że ktoś chce, abyś właśnie tak myslał?

A kto niby?

.

10. Data: 2019-04-18 10:37:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2019 o 19:11, silvio balconetti pisze:

> [...]
> wielkopowierzchniowe (nie tylko jakies drobne koscioly) jak w
> Kalifornii, Australii czy Kanadzie. Panbuk ma duzy repertuar srodkow

Nie zauważył też umierających z głodu ludzi w Afryce, tonących
imigrantów na środku morza... jeszcze wielu innych objawów działalności
panbuka nie zauważył.

Pozdrawiam
Piotr

Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????