Re: Pacjent w czerni

Data: 2019-04-24 01:03:33
Temat: Re: Pacjent w czerni
Od: Ilona <i...@u...net>

Krzewicki napisał:
> [...]
Lazariew sam opisuje sytuację w której zachęcał swojego pacjenta do onanizmu. Teraz
pan Lazariew mówi co innego. /Tak w ogóle to niepotrzebnie opowiada o "pogaństwie"
(ros. "Jazyczestwo") bo Lazariew pojęcia nie ma o czym mówi - nie pierwszy raz
zabiera głos w tej sprawie gadając kompletne głupstwa. Zejście na poziom pożądania
nastąpiło w ostatnich tysiącleciach a nie w czasach jakie on nazywa "pogaństwem". S.
N. Lazariew jest Żydem a Żydzi mają całkiem inną lekcję dziejową niż Słowianie. My
nie mamy problemów z wejściem na poziom Boski, Słowianie się z tym rodzą. Do żydów
natomiast musiał przyjśc Jezus i dać im Ducha Świętego - bez tego byli jak to
słusznie określa pan Lazariew zwierzętami. Jest to zresztą opisane w biblii, Sodoma i
Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do wyobrażenia w
świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

youtu.be&t=20

> po to by klasa robotnicza mając niską energetykę uzasadnioną nowymi regułami

> PS. Jeszcze jedno. Nie uważam się za lepszego z natury, ale ponieważ widzę,
> że wydobywanie się z gówna mi lepiej idzie, chcę mieć możliwość znaleźć się
> najbliżej brzegu w takiej pozycji, żebym nie ryzykował ponownego pogrążenia się
> i dopiero stamtąd pomagać maruderom.

Cały czas chodzi o ocalenie Nieśmiertelnej Duszy.
Pozycja w stadzie, w którymś tam, z miliardów wcieleń, jest zagadnieniem
kompletnie nieistotnym, zwlaszcza teraz, gdy procesy karmiczne
przyspieszyły do niespotykanych dotąd prędkości i skutki popełnianych
uczynków ponosimy na bieżąco w tym samym wcieleniu.
Dlatego, tak ważne jest aby wyrzec się dumy i pogardy, dostrzegać w
każdym Boskość, ponieważ z punktu widzenia Nieskończoności, (dla której
czas to tylko konstrukt myślowy), wszyscy jesteśmy już zjednoczeni z
Absolutem.