Paella z tofu (P)

1. Data: 2002-04-14 17:49:08

Temat: Paella z tofu (P)
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja mnie natchnęła, by podzielić się pewnym, superasnym przepisem
(mam nadzieję, że tym razem nie powielę ;-).

Składniki:
oliwa
1 cebula posiekana
1 czerwona papryka posiekana
2 ząbki czosnku zmiażdżone
400g pomidorów w puszce
szczypta soli
1 łyżeczka mielonej kurkumy
1/2 łyżeczki bazylii
1/2 łyżeczki tymianku
550 ml wywaru z warzyw (z kostki)
ok. 200g ugotowanej ciecierzycy
ok. 200g ryżu
275g tofu pokrojonego w kostkę
migdałki (niekoniecznie)

Na patelni rozgrzać oliwę, obsmażyć cebulę, paprykę i czosnek. Dodać
pomidory, kurkumę, ziółka i razem poddusić. Smażyć ok. 5 min. Dodać
wywar, ciecierzycę. Zagotować, wsypać ryż. Dusić pod przykryciem ok. 20
min, aż wchłonie się sos. Dodać tofu i bez przykrycia gotować ok. 10
min. Ozdobić migdałkami i ew. jaką zieleninką. Pychota!!!
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-15 12:54:24

Temat: Re: Paella z tofu (P)
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:
> [ciach]
> a za nalesniki, z wlasciwie farsz, bardzo dziekuje :)

Bardzo proszę :-).

> niech tylko szybciej sezon sie zacznie....
> a wlasnie, kiedy mniej wiecej zaczyna sie sezon na pomidory, baklazany i
> cukinie?
> pat

Na pomidorki - lipiec/wrzesień. Na bakłażany i cukinie chyba raczej
trochę później - sierpień/wrzesień. Ale może się mylę...
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-15 13:00:59

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Zaleska-Gajc wrote:
> PatryCCCja mnie natchnęła, by podzielić się pewnym, superasnym przepisem
> (mam nadzieję, że tym razem nie powielę ;-).

hm hm hm, ale smakowicie sie zapowiada :)
szkoda tylko ze mi sie cieciorka skonczyla....
bede musiala zdobyc i oczywiscie z przyjemnoscia wyprobuje :)

Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

1. Data: 2002-04-16 14:29:26

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Zaleska-Gajc wrote:
> Na pomidorki - lipiec/wrzesień. Na bakłażany i cukinie chyba raczej
> trochę później - sierpień/wrzesień. Ale może się mylę...

och nie! tak dlugo jeszcze? przeciez juz wiosna ;P
a paelle zrobie jutro bo dzis dokupilam i ciecierzyce i tofu :)
dzis by bylo ale wojtek bardzo chcial zrobic pizze. wiec glupia nie jestem,
nie odmowilam. raz ze pizza, dwa ze on robi :))))))))))

pat

1. Data: 2002-04-16 15:34:49

Temat: [OT]Re: Paella z tofu
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> [...] raz ze pizza, dwa ze on robi :))))))))))
>
> pat

:-) Wcale Ci się nie dziwię :-). Też bym skorzystała ;-). A z czym była
ta pizza? No i oczywiscie napisz jutro, czy paella smakowała!
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-17 11:17:52

Temat: Re: [OT]Re: Paella z tofu
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> standardowo: sos pomidorowo-ziolowy, pieczarki duszone z cebulka,
> kukurydza, papryka. ja chcialam jeszcze brokuly (uwielbiam!) ale wojtek
> zapomnial.... a on mial jeszcze z ananasem - nie znosze! ugh!

Ja też lubię z brokułami :-). Za to kukurydzy nie lubię w połączeniu z
pieczarkami. Ale za to czosnek! Przynajmniej do ciasta :-))).

:-). Milutko :-))

--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-17 11:22:17

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Zaleska-Gajc wrote:
> [...]

zapomnial.... a on mial jeszcze z ananasem - nie znosze! ugh!

> No i oczywiscie napisz jutro, czy paella smakowała!

to ci powiem ze traba ze mnie... zapomnialam cieciorke ugotowac... jutro
wiec bedzie a dzis... bede musiala pokombinowac. za to mam nadzieje ze
[...]

Kanapka jest dobra na wszystko [ogloszenie reklmowe, bezpłatne]
( P) Basi Placek makowy z kruszonka
polewa
Texas hash
Przepis