Palenie a ciąża?

1. Data: 2007-04-16 14:57:58

Temat: Palenie a ciąża?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Takie pytanie. zona niestety pali, a wlasciwie popala. Powiedzmy paczke na
tydzien. Planujac ciaze oczywiscie bedzie musiała rzucic.
Pytanie tylko czy konieczne jest rzucenie np. na miesiac, czy dwa przez
rozpoczeciem staran, czy tez wystarczy zwykłe rzucenie od dzis i ewentualna
ciaza zaraz po tym fakcie nie powinna miec z tego powou zadnych
nieprzyjemnych zdarzen?

("""""""""")
/""/t/"""""
/ / 9mm

2. Data: 2007-04-16 16:34:12

Temat: Re: Palenie a ciąża?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:16042007.6403D4A7@budzik61.poznan.pl...
> [...]
> ewentualna
> ciaza zaraz po tym fakcie nie powinna miec z tego powou zadnych

idealem jest na pol roku przed, ale to taka teoria jeno:) ty tez nie
powinienes palic.

3. Data: 2007-04-16 18:21:26

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> idealem jest na pol roku przed, ale to taka teoria jeno:) ty tez nie
> powinienes palic.

no kurcze, dobra wiadomosc.
Gdybys jeszcze znalazł potwierdzenie tego w jakis pozycjach ksiazkowych?
P.S. Ja palic? Ło matko... :)))

Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

4. Data: 2007-04-16 19:20:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:16042007.3D316663@budzik61.poznan.pl...

http://www.forumginekologiczne.pl/specjalista/ep,254

5. Data: 2007-04-16 19:22:06

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

tu mowia o 3 mcach

http://www.poradnia.pl/podstrony/czytelnia/ciaza.htm

6. Data: 2007-04-16 21:06:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> tu mowia o 3 mcach
>
> http://www.poradnia.pl/podstrony/czytelnia/ciaza.htm

wielkie dzieki za odpowiedz
w sumie intuicyjnie wlasnie 3 miesiace wydawały mi sie rozsadne, ale fajnie
miec potwierdzenie.

"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

7. Data: 2007-04-16 23:34:16

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Budzik" napisał:

> w sumie intuicyjnie wlasnie 3 miesiace wydawały mi sie rozsadne,
> ale fajnie miec potwierdzenie.

Ostatnie 3 miesiące normalnego życia. Nie dziwię się, że chcesz to
przeciągnąć ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2007-04-24 08:23:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail b...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

> Ostatnie 3 miesiące normalnego życia. Nie dziwię się, że chcesz to
> przeciągnąć ;)))

hehehe
Naprawde jest tak... inaczej...? :)

Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

Tampon i pływanie
"babessa" Nie wiem czy dobrze to napisałem.
gastroskopia
co na piekące oczy
Dawkowanie augmentinu