Palette Deluxe (czy jak to sie tam) - pyt. do stosujacych

21. Data: 2007-09-14 07:25:54

Temat: Re: Palette Deluxe (czy jak to sie tam) - pyt. do stosujacych
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska napisał(a):

> O ile dobrze zrozumia?am wyk?ad fryzjerów, ale sprowadza sie; to
> do imperatywu: nie uz.ywac'!

Poczulam sie zobligowana do reprezentowania postawy zyciowej jak wyzej
:) Na swoje usprawiedliwienie powiem, ze nigdy w zyciu nie farbowalam
sie u fryzjera i nie przyszlo mi nawet do glowy zapytac o farby (swoja
droga dziwne, dlaczego mialabym nie zapytac?). Moje wizyty sprowadzaly
sie tylko i wylacznie do scinania. Mam za swoje :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

22. Data: 2007-09-14 16:49:25

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 09:18:34 +0200, Kruszyzna napisał(a):

> O widzisz, nad ta opcja tez sie zastanawialam, ale w domu jest to jednak
> niewykonalne, a z farbami typu "cudowne pasemka bez fryzjera"
> eksperymentowac nie mam odwagi.

Nie masz czego żałować, próbowałam dwa razy i efekt był dosłownie nijaki.
Wyglądało jakbym miała miejscami rozjaśnione włosy od słońca. Albo te farby
jakieś nieteges, albo ja zrobiłam coś źle, albo cuś jeszcze... (stawiam na
cuś...)

Pozdrawiam,
Marta

23. Data: 2007-09-15 07:06:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> [...]
> Wyglądało jakbym miała miejscami rozjaśnione włosy od słońca. Albo te
> farby jakieś nieteges, albo ja zrobiłam coś źle, albo cuś jeszcze...

A, no to dzieki. Od razu mi motywacja spadla :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

nikiel
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
WAKACJE Z MASAZEM - KURSY MASAZU TAJSKIEGO KAMPINOS k WARSZAWA
Biżuteria z pereł
Lancome Miracle Homme EDT ??