Panele i progi ???

1. Data: 2001-07-05 11:10:24

Temat: Panele i progi ???
Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar położyć panele w przedpokoju. Mam tam aż 6 drzwi. Jedne wejściowe
otwierane do środka (bez problemu), pozostałe otwierają się na zewnątrz
(patrząc od przedpokoju). Mam więc problem z tymi pięcioma progami.
Trzy progi już wyrąbałem i mam jednolitą powierzchnię ale i pytanie: Czy
panele na te progi mam kłaść w całości z resztą czy osobno i jak dobrze to
wykonać (bardziej odpowiadałoby mi aby były w całości z pozostałą podłogą).
Jak wykończyć brzegi tych paneli wzdłuż framugi drzwiowej - tam też będzie
szczelina ? Czy lepiej na całej długości zrobić wcięcie i panel tam wsunąć?
Dwa kolejne progi mają ok 6.cm wysokie i muszą tam pozostać. Czy są
odpowiednie listy wykańczające, które umożliwią zabudowanie tych progów
panelami?

Proszę o pomoc i ewentualne uwagi.
--
Z pozdrowieniami
RaV

1. Data: 2001-07-09 06:21:36

Temat: Re: Panele i progi ???
Od: "Kempes" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Pomiędzy pomieszczeniami powinna pozostać szczelina ok. 10 mm w
miejscu gdzie jest próg. Szczelinę tą maskuje się listwą progową.
Przy futrynach panele powinny być docięte do kształtu futryn z
zachowaniem szczeliny 10mm - jak przy ścianach. To trzeba wykonać
starannie gdyż szczelina trzeba wypełnić- "zafugować" kitem do
paneli. Przy progach mogą być dwa rozwiązania - 1. szczelina
wypełniona kitem i 2. listwa zakończeniowa. Kit do paneli w
kartuszach po 6zł - listwa zakończeniowa co najmniej 20 zł.

Robert
r...@i...pl
"RaV" <r...@s...pl> wrote in message
> [...]
> Dwa kolejne progi mają ok 6.cm wysokie i muszą tam pozostać. Czy

> odpowiednie listy wykańczające, które umożliwią zabudowanie tych

wanna
Klimatyzatory...
Potrzebuję 16 krawężników 75×30×8
Absolutna nowosc na rynku?!
mieszkanie-szukam-do wynajecia-3 pokojowe