Re: Panele i progi ???

From: "Kempes" <k...@m...dmp.corp>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
Subject: Re: Panele i progi ???
Date: Mon, 9 Jul 2001 08:21:36 +0200

Pomiędzy pomieszczeniami powinna pozostać szczelina ok. 10 mm w
miejscu gdzie jest próg. Szczelinę tą maskuje się listwą progową.
Przy futrynach panele powinny być docięte do kształtu futryn z
zachowaniem szczeliny 10mm - jak przy ścianach. To trzeba wykonać
starannie gdyż szczelina trzeba wypełnić- "zafugować" kitem do
paneli. Przy progach mogą być dwa rozwiązania - 1. szczelina
wypełniona kitem i 2. listwa zakończeniowa. Kit do paneli w
kartuszach po 6zł - listwa zakończeniowa co najmniej 20 zł.

Robert
r...@i...pl