Re: Pani M. N.

Data: 2002-06-12 09:02:36
Temat: Re: Pani M. N.
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl>

Veronika:

>Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

[cut]
>która
>>

>Jesli te slowa sa do mnie (chociaz mam na imie Veronika a nie Vera) to
>obawiam sie, ze nie rozumiesz. Nikogo nie wypraszam, bo nie mam do tego
>prawa.

W takim razie cieszę się, że się pomyliłem, ale tak własnie można było
zasadnie odczytac pierwszy akapit Twojego listu.
Wyjdż z siebie, stań obok i przyjrzyj się temu, co napisałaś tak, jakby to
napisał ktoś inny, a następnie zdaj sprawę ze swoich wrażeń. :-)

> Nie mam rowniez ochoty nikogo wypraszac. Kazdy tu wypisuje co chce i
>kazdemu (podobno!!!) wolno miec wlasne zdanie. I kazdemu (podobno!!!) wolno
>je wyrazac. I to sam wielki Saulo kilka tygodni temu krzyczal na
>grupowiczow, by pochopnie nie oceniali innych, bo trzeba rozumiec i
>tolerowac. A tutaj prosze, ocenil mnie, nawyzywal i poinformowal wszystkich
>jakie jest moje zdanie, chociaz tego wiedziec nie moze.

Nie widzisz różnicy pomiędzy nietolerancją, a nazwaniem po imieniu cudzej
nietolerancji?
To własnie zrobiłem ja, bo zlamalas podstawowa dla mnie regule gry na grupie,
polegajaca na tym, ze akceptuje sie obecnosc w grze wszystkich pozostalych
graczy, chyba ze zachowuja sie razaco /w kategoriach moralnych/ lub
jednoznacznie spamuja.
Inaczej mówiac - teksty Magdy krytykuj do woli, ale nie sugeruj, zeby sie z
nimi przeniosla gdzie indziej (poniewaz nikogo nie obrazaja ani nie sa spamem).

>Nie wiem co oznacza slowo Vulgaris. Kojarzy mi sie z ze slowem wulgarny.

vulgaris = pospolity (tak jak pospolity i malostkowy byl bez Twoich obecnych
wyjasnien Twoj post).

Troche przesadzilem dla efektu slownego i za to przepraszam.

>Jesli dobrze mi sie kojarzy to nie zycze sobie bys mnie obrazal. Nie uzywam
>wulgarnych slow i nikogo nie obrazilam

Tu bym polemizowal.

>, nie widze wiec powodu by ktokolwiek
>mogl mnie tak nazywac.
>Sprawilam pani Magdzie przykrosc? Zastanow sie wiec co Ty zrobiles.

Staralem sie nazwac po imieniu, to ze, jak mi sie wydawalo, staralas sie
zrobic Magdzie przykrosc. Ciesze sie, jesli sie pomylilem.

>V-V

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl