Panierka do kurczaka

1. Data: 2004-09-09 16:00:14

Temat: Panierka do kurczaka
Od: "REDNE" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś wie jak przyrządzić piersi z kurczaka takie jak w KFC ? (jakiś
specjalny rodzaj panierki albo sposób przyrządzania?)

Z góry dziękuje

Pozdrowienia

1. Data: 2004-09-09 16:05:33

Temat: Re: Panierka do kurczaka
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"REDNE" <R...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> (jakiś
> specjalny rodzaj panierki albo sposób przyrządzania?)

Nie wiem czy to tak jak KFC ale ja zastepuje bulke tarta do wszelakich
panierek platkami kukurydzianymi (pokruszonymi) i smakuje swietnie.

Monika

1. Data: 2004-09-09 16:55:21

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <chpv0b$u9l$06$1@news.t-online.com>,
"Monika Biermann" <m...@g...de> wrote:

> [...]
>
> Nie wiem czy to tak jak KFC ale ja zastepuje bulke tarta do wszelakich
> panierek platkami kukurydzianymi (pokruszonymi) i smakuje swietnie.

Jeżeli świetnie smakuje, to nie jest takak ja z KFC.

Władysław

1. Data: 2004-09-09 20:18:09

Od: "balta" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "REDNE" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy może ktoś wie jak przyrządzić piersi z kurczaka takie jak w KFC ?
> (jakiś specjalny rodzaj panierki albo sposób przyrządzania?)

robiłem takie .. pyszne

1 1/2 szklanki przesianej maki
1/2 lyzeczki soli
pieprz
3/4 lyzeczki proszku do pieczenia
1 jajko
1/2 szklanki mleka

Kurczaka podzielic na male kawalki, te ugotowac, najlepiej na parze.
Ostudzic. Jajka roztrzepac z mlekiem, maka, proszkiem do pieczenia i
przyprawami. Umoczyc kawalki kurczaka w tym ciescie i smazyc w glebokim
tluszczu.

--

Balta [ Cudownie... Tu jest cudownie. ]
Mirek [ Snopki siana... Jedzą krowy... ]

kolacja
Nadziewana papryka
robaki w grzybach
eM i co w końcu?