kolacja

1. Data: 2004-09-09 14:50:50

Temat: kolacja
Od: "QBA" <q...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chciałbym przyżądzić kolacje dla dwojga ( będę się oświadczał) ale nie
bardzo wiem co przyżądzić a moje doświadczenia kulinarne sa znikome może
podzucicie jakis przepisik nie trudny i smaczny a może ciekawy pomysł na
przystrojenie stołu
Kiedys mi bardzo pomogliście więc i tym razem na Was liczę i z góry Dziekuję

1. Data: 2004-09-09 16:32:08

Temat: Re: kolacja
Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przystrojenie stołu
> Kiedys mi bardzo pomogliście więc i tym razem na Was liczę i z góry

JUZ CI PODRZUCILAM!
Ktoska

1. Data: 2004-09-09 16:33:11

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostales odpowiedzi pod pierwszym postem z pytaniem o to, widocznie ludzie
nie maja juz wiecej pomyslow. bedziesz musial sie zadowolic osobistym
przeszukaniem sieci pod tym katem.

a stol mozesz udekorowac glowkami roz+troche platkow osobno. jakos tak mi
sie widza biale albo herbaciane.
co do jedzenia to zlezy co dziewczyna lubi. na pewno nie moze byc osci ani
tym podobnych coby sie dziewczyna nie udlawila zwrazenia

1. Data: 2004-09-10 00:11:16

Od: "QBA" <q...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Przepraszam grupowiczów za to że tyle razy pojawił się mój post ale
moja " kochana" neostrada jak zwykle szwankuje i albo nie wysyła wcale e
mail-i albo po 5 tych samych. Dziękuję Ktosi za wspaniałą odpowiedź.Co do
Jerzego to przyżądzić znaczy zrobić posiłek samemu czyli bez pomocy osób
trzecich.

Teraz do Ktosi. może podsuniesz mi jakiś przepisik na posiłek na ciepło.
Wiesz moje umiejetności nie są az takie tragiczne - pochwalę się - kiedyś
oczywiście z Waszą pomocą zrobiłem kraby z dodatkiem brendy. Więc chyba nie
jest aż tak tragicznie. Potrzebne mi coś na ciepło jakieś fajne danie a z
tym cukrem Super pomysł napewno skorzystam no i napiszę jak było. Czekam na
dalsze podpowiedzi z których na pewno coś wybiorę I jeszcze raz Bardzo
Dziękuję

P.S. Wiem że kluchy to też posiłek na ciepło ale spagetti to moje ulubione
danie i często je razem jemy, więc jak je przyżądze to nie będzie już tak
wyjątkowo....

1. Data: 2004-09-10 07:52:16

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBA" <q...@n...pl>

> Co do Jerzego to przyżądzić

:-(
Wybacz, ale miałeś szansę aby się poprawić.
SJP
przyrządzić dk VIa, ~dzę, ~dzisz, ~rządź, ~dził, ~dzony
przyrządzać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any

> znaczy zrobić posiłek samemu czyli bez pomocy osób trzecich.
[...]

odpowiednio sporządzić, przygotować do zjedzenia, przyprawić do smaku
potrawy, napoje, posiłki
Sam przyrządza posiłki.
Dobrze przyrządzone potrawy, desery.
Kawę przyrządzono po turecku.

--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-10 11:38:10

Od: "QBA" <q...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
>
> wybacz ale chyba pomyliłeś grupy łapiesz mnie na tym że popełniłem błąd
ortograficzny i się nad tym rozwodzisz a chyba nie o to chodzi na tej
grupie??

1. Data: 2004-09-10 12:34:33

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"QBA" pisze:

> wybacz ale chyba pomyliłeś grupy łapiesz mnie na tym że popełniłem
> błąd ortograficzny i się nad tym rozwodzisz a chyba nie o to chodzi
> na tej grupie??

Ja sie rozwiodę ;-).

Ortografia polska jest trudna, wiec nikt sie pewno by nie przyczepil,
gdybys nie wiedzial, jak pisze sie skądinąd, trzeba by, tu i ówdzie.
Ale pewne wyrazy kuchenne powinny byc pisane poprawnie - zwlaszcza na
tej grupie. I tu slużę: przyrządzic, świeża zupa, rzeżucha, kubek w
kubek, pokroic w ósemki, dżem z jeżyn lub wódka. No i jeszcze sa
przecinki i tym podobne.

Mysle, ze Jerzy zwrocil Ci uwage w sposób taktowny, jednak zawoalowany.
A sprawa jest powazna, bo ja Ty odróżnisz "rządzic" od "żądać" ;-)?
Wiec ja pisze prosto z mostu: jednym blędem na caly post nie trzeba sie
wstydzic, trzeba miec poczucie humoru. Trzeba bylo to zwalic na nerwy.

Pozdrawiam serdecznie,
eM, co uwaza, ze zaglądanie do slowników nie jest trudne

PS. A ja Ci nie odpisalam, bo Cie podziwiam, ze chcesz cos sam
gotowac. A nie beda Ci się trzesly ręce? I nie zaschnie Ci w ustach?
:-). Pozdrawiam, i z góry gratuluje nażeczonej.
PS2. Zauważyleś? Test wyżej :-). Blagam Cię, zauważ.

1. Data: 2004-09-10 21:26:25

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBA" <q...@n...pl>
> ortograficzny i się nad tym rozwodzisz a chyba nie o to chodzi na tej
> grupie??

Wyniki 1 - 97 spośród około 196 dla zapytania przyżądzić. (Znaleziono w
0,35 sek.)
Wyniki 1 - 100 spośród około 21,000 dla zapytania przyrządzić.
(Znaleziono w 0,27 sek.)
8-O
--
Pozdrawiam, Jerzy