Panierka do skrzydełek kurczaka a'la KFC

1. Data: 2003-02-07 10:18:23

Temat: Re: Panierka do skrzydełek kurczaka a'la KFC
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b201i9$5h9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
> Czy ktoś z grupowiczów zna choćby przybliżony skład panierki skrzydełek,
> które są serwowane w KFC? Sam kilkakrotnie eksperymentowałem z różnym
> skutkiem i za każdym razem otrzymywałem w efekcie potrawę która w
> najmniejszym stopniu nie przypominała słynnych Hot Wings'ów.
> Oprócz składu panierki przydałby się sposób w jaki należy je przyrządzić.
> KFC skrzydełka są tylko smażone w oleju.
>
> Pozdrawiam serdercznie.
>
> Kri$

===============================
Zaraz padnę !!!!!!!
Ile razy to jeszcze się przewinie ??????

1. Data: 2003-02-07 10:27:56

Temat: Panierka do skrzydełek kurczaka a'la KFC
Od: "Chris" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
[...]
Oprócz składu panierki przydałby się sposób w jaki należy je przyrządzić. W

1. Data: 2003-02-07 11:27:18

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Czy ktoś z grupowiczów zna choćby przybliżony skład panierki skrzydełek,
> które są serwowane w KFC?
<ciach>
> Kri$

http://kuchenna.host.sk - "Przepisy grupowe" 12 grupowych przepisow na
skrzydelka.

Zmartwychwstala
Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-07 12:02:40

Temat: Re: Panierka do BOŻENKI
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości >

> Zmartwychwstala
> Bozenka z Wilna ;o)

siem cieszym niepomiernie na czele ze mna :)

wkn

1. Data: 2003-02-07 12:14:25

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))) a gdzie bylas jak Cie nie bylo???

Jola L-L

1. Data: 2003-02-07 12:32:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> siem cieszym niepomiernie na czele ze mna :)
>
> wkn

Witaj Bozenko!

Widze, ze przysiadlas fald i zrobilas ga(r)lerie :)

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-07 13:46:43

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sMOCZYCA wrote:

> ===============================
> Zaraz padnę !!!!!!!
> Ile razy to jeszcze się przewinie ??????
>
> =============================

Pewnie masakrycznie duzo :)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-07 20:37:33

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <p...@w...pl>
> Czy ktoś z grupowiczów zna choćby przybliżony skład panierki skrzydełek,
> które są serwowane w KFC? Sam kilkakrotnie eksperymentowałem z różnym

prosze uprzejmie:
marynata: pol galona wody, 1 torba przyprawy Hot&Spicy *
panierka: 11 kg maki, 1 torba przyprawy Hot&Spicy *

*sklad przyprawy nieznany - tajemnica handlowa

pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-02-08 06:26:09

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>http://kuchenna.host.sk - "Przepisy grupowe" 12 grupowych przepisow na
>skrzydelka.
>
>Zmartwychwstala
>Bozenka z Wilna ;o)

No i powiedz czy nie stesknilas sie za skrzydelkami KFC,pizza i racuchami?
:-)))
Fajnie Cie "widziec" z powrotem :-)))
Pozdr.Dot

1. Data: 2003-02-10 11:02:39

Temat: Re: Panierka do skrzydełek kurczaka a'la KFC (OT)
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i powiedz czy nie stesknilas sie za skrzydelkami KFC,pizza i racuchami?
> :-)))
> Fajnie Cie "widziec" z powrotem :-)))
> Pozdr.Dot

A pewnie, ze tak!!! Jeszcze borgacz mi sie marzy... chyba zapytam o przepis
;-)

Bozenka z Wilna ;o)
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/