Panslavista i Bluzgacz

1. Data: 2009-01-10 14:24:57

Temat: Panslavista i Bluzgacz
Od: Jola <"jolamta m"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dla was dwoch grupy newsowe to jest cale wasze zycie? Naprawde nie
macie w zyciu innego zajecia i celu poza produkcja zalosnych postow?

2. Data: 2009-01-10 15:35:08

Temat: Re: Panslavista i Bluzgacz
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <"jolamta m"@wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy dla was dwoch grupy newsowe to jest cale wasze zycie? Naprawde
nie
> macie w zyciu innego zajecia i celu poza produkcja zalosnych postow?

Droga Jolu, jeśli w ogóle widzisz te posty, znaczy że ich nie
filtrujesz. Skoro wiesz, że te posty są żałosne to znaczy, że na
dodatek starannie je czytasz. Skoro uznałaś też, że warto zacząć na ten
temat odrębny wątek - znaczy, że nie masz w życiu innego zajęcia poza
ich czytaniem i przeżywaniem. Czym zatem się od nich różnisz od "tych
dwóch"? Z góry zaznaczam, że twoja odpowiedź na ten post mnie nie
interesuje, ponieważ będzie odfiltrowana przez KF.

3. Data: 2009-01-10 15:37:37

Od: Jola <"jolamta m"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka wrote:
> [...]
> dwóch"? Z góry zaznaczam, że twoja odpowiedź na ten post mnie nie
> interesuje, ponieważ będzie odfiltrowana przez KF.

Przygadywal kociol garnkowi.

4. Data: 2009-01-10 18:26:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 08:37:37 -0700, Jola napisał(a):

> Przygadywal kociol garnkowi.

Jolka, lemonki to takie niedokwaszone cytryny - ni to, ni sio, nie wiesz?
:-)

5. Data: 2009-01-10 21:22:10

Temat: Re: P i B
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka wrote:
> [...]

> Droga Jolu, jeśli w ogóle widzisz te posty, znaczy że ich nie
> filtrujesz. Skoro wiesz, że te posty są żałosne to znaczy, że na

Lemonka już Ci nie chyba nie odpisze. A ja tylko potwierdzam, że jej próba
uświadomienia Ci elementarnych zasad rządzących usenetem i komentarz o
sensie rozpoczęcia tego wątku były ze wszech miar zasadne.

Feah

6. Data: 2009-01-10 21:45:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 22:22:10 +0100, Feahisim napisał(a):

> (...)A ja tylko potwierdzam, że jej próba
> uświadomienia Ci elementarnych zasad rządzących usenetem i komentarz o
> sensie rozpoczęcia tego wątku były ze wszech miar zasadne.

No to jestes pierwszy z milionów much...
:-DDD

7. Data: 2009-01-11 05:45:27

Od: "! CHÓRĄŻY ! TÓRPEDA !" <p...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Jola pisze:
> Czy dla was dwoch grupy newsowe to jest cale wasze zycie? Naprawde nie
> macie w zyciu innego zajecia i celu poza produkcja zalosnych postow?

nonie tylko zycie newsowe, oni jeszcze tracom dórzo czasó na stanie w
kolejce do tfojej matóli, co daje taniutko w kuchni za paravvanem z
kartona po plaźmie

8. Data: 2009-01-11 05:45:58

Od: Avi Szlagcojg <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola pisze: