aluminiowe elementy sciemnialy

1. Data: 2009-01-10 10:29:14

Temat: aluminiowe elementy sciemnialy
Od: "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> szukaj wiadomości tego autora

hej,
nieopatrznie włozylem maszynke do mielenia miesa do zmywarki i niestety
aluminiowe elementy sciemnialy, pewnie sie utlenilo czy cos takiego.
jest brudząca, matowa warstwa na powierzchni. z zewnatrz mozna to
wyczyscic, ale ciezko dojsc do wewnetrznych powierzchni. jest jakas
metoda 'chemiczna'?
Marek
Dżin do Aladyna:
- Sądząc po tym jak pocierasz tę czarodziejską lampę myślę, że nie masz
dziewczyny...

2. Data: 2009-01-10 11:55:26

Temat: Re: aluminiowe elementy sciemnialy
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 11:29, "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> wrote:
> [...]
> Marek
> Dżin do Aladyna:
> - Sądząc po tym jak pocierasz tę czarodziejską lampę myślę, że nie masz

Na pewno jest z alu? A nie z pobielonego cyną żeliwa?
AL można oczyścić lekkim roztworem sody, ale najlepiej wygotować
maszynkę (bez elemntów z tworzyw sztucznych) w obierzyna
ziemniaczanych.

3. Data: 2009-01-10 12:29:59

Od: "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Panslavista
Sat, 10 Jan 2009 03:55:26 -0800 (PST) w
e.googlegroups.com>
napisałeś:

> Na pewno jest z alu? A nie z pobielonego cyną żeliwa?

mozliwe. jest dosc ciężkie jak na aluminium i bylo dosc blyszczace. moze
masz rację. co w takim przypadku zrobic?

Marek
A friend of mine stopped smoking, drinking, overeating, and chasing
women - all at the same time. It was a lovely funeral.

4. Data: 2009-01-10 12:52:26

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 13:29, "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> wrote:
> [...]
> A friend of mine stopped smoking, drinking, overeating, and chasing
> women - all at the same time. It was a lovely funeral.

Używać. Nie myć w zmywarce. Nie przejmować się.
Al i ZnAl w obierkach.

5. Data: 2009-01-10 15:15:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> napisał w wiadomości

> mozliwe. jest dosc ciężkie jak na aluminium i bylo dosc blyszczace. moze
> masz rację. co w takim przypadku zrobic?

Nie zauwazyles tepy durniu, ze z tym antysemickim debilem sie tutaj nie
rozmawia?
Pierdolnij sie nastepnym razem ten pusty leb i pomysl, zanim cos wyslesz.
--
Bluzgacz

Wypiek chleba
Coś z owocami morza...