Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 13 Jan 2017 13:02:08 GMT

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Czyli zero odpowiedzialności za własny byt a rownocześnie totalne
> uzaleznienie od woli jedynowładcy, który może się okazać niezrównoważony
> i pewnego dnia może mi zabrać wszystko.

Jak w każdym innym ustroju - w każdej chwili (choćby politycy czy banki)
mogą Ci zabrać wszystko, łącznie z życiem, jak dostaniesz zawału.
A tam - nie zależysz od banków :-))

> A poza tym jaką masz pewność, że
> wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za którą nie podąża świadomość
> i odpowiedzialność?

Jedź i spytaj. 100 procent świadomie zadowolonych.

> Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i
> jemu należy się więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej
> społeczności.

Ale oni pracują dla przyjemności 333-)

> Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek i
> z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Zwłaszcza ta "pełna odpowiedzialność" mnie rozczula, z uwagi na to, że
sprowadza się do godzenia się na wszystko :-|

--
XL