Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Date: Sun, 29 Jan 2017 17:25:42 +0100

Kviat pisze:

> Bo nie używasz argumentów, tylko powtarzasz brednie, które przed
> tobą używali inni pedofile do usprawiedliwiania swoich czynów.

Wyobraz sobie, że do tych, jak to nazywasz, "bredni" dotarłem sam nie
czytając "bredni" innych "degeneratów". Wystarczyło że zaufałem
dzieciom, uszanowałem ich godność i prawo do swobodnej wypowiedzi a
otrzymałem wskazówki co do błędów jakie popełniliśmy ja i matka dzieci.
Ale co ja ci będę opowiadał o erystyce, skoro ty nie znasz gramatyki i
zasad pisowni... ;-)

> Powtórzę ci kolejny raz: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie i
> te twoje "argumenty" są od dawna znane.

To dlaczego tak się wkurzasz? Skoro są znane to powinno to spłynąć po
tobie jak po kaczce a wygląda na to, że poruszam jakieś głębokie pokłady
twojej nieświadomości. Dlaczego sie tak wzburzasz skoro rzekomo moje
opowiadanie nie dotyczy bezpośrednio ciebie?

> W dowolnych wariantach i wariacjach.

Ten wariant, o którym ja piszę, nie był dotychczas nigdzie dyskutowany.
Jesteś niedouczony albo tylko pobieżnie zapoznałeś się z moja wersją.

> Wszystkie sprowadzają się do jednego: "dziecko samo chciało".

Tak, dziecko pragnie wiedzy i chce ją otrzymać od ludzi najbardziej
zaufanych, czyli od rodziców a nie od przypadkowych "nauczycieli". A
ponieważ uczymy sie przez doświadczenie więc chce doświadczyć
wszystkiego z rodzicami, również swojego pierwszego aktu seksualnego,
który ustanawia w świadomości dziecka na długo czas wzorzec relacji
między kobietą i mężczyzną. Jeżeli relacje między rodzicami mają
charakter niewolniczy to dziecko również przyjmie taki wzorzec. Jeżeli
zaś rodzice są dla siebie zaufanymi i szanującymi siebie nawzajem
partnermi to taki wzorzec utrwali się glęboko w otchłani świadomości
dziecka.

> Więc twoja "teoria" od dawna leży i kwiczy.

Masz lepszą? Jak masz to się pochwal.

Bo na razie to tylko ppisujesz sie swoim chamstwem i nieuctwem -
przykład linijkę niżej. ;-)

> Takie są fakty pieprzony pedofilu.
>
> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Powinieneś zadbać o swoje. I dać innym przykład jak się dba o zdrowie
psychiczne.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/