Papierosy jak rzucić?

1. Data: 2007-03-04 14:47:27

Temat: Papierosy jak rzucić?
Od: "Sky Walker" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

witam, chciałbym zapytać czy któreś z reklamowanych sposobów na rzucenie
palenia działają, np jakies plastry niquitin czy nicorette.
Nie ma jak chodzić na jakieś odczulanie bo chodzi o mojego kolege który jest
w Anglii, jak go oduczyć palić??

2. Data: 2007-03-04 16:32:51

Temat: Re: Papierosy jak rzucić?
Od: "Kondziu X" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker <s...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> palenia działają, np jakies plastry niquitin czy nicorette.
> Nie ma jak chodzić na jakieś odczulanie bo chodzi o mojego kolege który jest

Przede wszystkim to kolega musi bardzo chcieć rzucić palenie. Żadne tam
plastry czy gumy nikotynowe nikomu jeszcze nie pomogły. Ja po 15 latach
palenia rzuciłem i nie palę już trzeci rok. Pomógł mi w tym TABEX. Rzecz jest
rewelacyjna! Naprawdę serdecznie polecam.Zajżyj te tutaj
http://free4web.pl/3/0,50919,default.html;jsessionid
=4897C819762727B20587B1F407A7C77E

3. Data: 2007-03-04 21:37:35

Od: Art <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Kondziu X napisał(a):

> [...]
> palenia rzuciłem i nie palę już trzeci rok. Pomógł mi w tym TABEX. Rzecz jest
> rewelacyjna! Naprawdę serdecznie polecam.Zajżyj te tutaj

Potwierdzam ! TABEX jest rewelacyjny !
Trzech nalogowcow rzucilo fajki w tym samym dniu, od ponad dwoch lat nie
palimy... :-)

Życzę szczęścia i wytrwałości
Art

4. Data: 2007-03-04 22:05:25

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art" <a...@a...com> napisał w wiadomości

=4897C819762727B20587B1F407A7C77E

> Potwierdzam ! TABEX jest rewelacyjny !
> Trzech nalogowcow rzucilo fajki w tym samym dniu, od ponad dwoch lat
> nie palimy... :-)

Musze przyznać, że też posiłkowałem się Tabexem - ale ani jednego dnia
nie wziąłem tyle tabletek co trzeba (zapominałem) ani też nie brałem go
długo - przestałem całkowicie przyjmować po tygodniu. Nie wiążę więc
rzucenia palenia z samym Tabexem, ale znam wiele osób, które go sobie
chwaliły i sam go polecam.
Niestety ważne jest odpowiednie przygotowanie do rzucenia palenia, cała
motywacja, dobrze robi wspólne rzucanie (np w pracy, w rodzinie).

5. Data: 2007-03-05 16:49:41

Od: "Sky Walker" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Potwierdzam ! TABEX jest rewelacyjny !
> Trzech nalogowcow rzucilo fajki w tym samym dniu, od ponad dwoch lat nie

dziękuje, a powiedzcie mi jeszcze Panowie czy ten Tabex to kupie w aptece
bez recepty?

6. Data: 2007-03-05 21:36:37

Od: Art <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker napisał(a):
> Użytkownik "Art" <a...@a...com> napisał

> dziękuje, a powiedzcie mi jeszcze Panowie czy ten Tabex to kupie w aptece
> bez recepty?

Przy odrobinie szczęścia mozna kupić bez recepty

7. Data: 2007-03-06 10:24:30

Od: "Kondziu X" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker <s...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "Art" <a...@a...com> napisał

> dziękuje, a powiedzcie mi jeszcze Panowie czy ten Tabex to kupie w aptece
> bez recepty?

Bez recepty, kosztuje koło 20 zł.

Obsunął mi się wzrok w jednym oku o 0,5 dioptrii
Zwyrodnienie stawow biodrowych w wieku 25 lat a wyczynowe uprawianie sportu
grypa i ból zebow
Posiew moczu
Niedosłuch