Papież

91. Data: 2016-07-31 17:39:43

Temat: Re: Papież
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jul 2016 17:24:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
yni_i_w_puszczy__nie_dla_dzieci.html

> Wreszcie zrozumiałaś.

Oj, chyba jednak nie...

92. Data: 2016-07-31 17:41:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 13:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-31 12:05, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Magiczne słowo: zapewne.
> Nobla nie masz, nie znasz się.

To taki tłumacz do dupy bardziej. Jak computer-translator.

Ewa

93. Data: 2016-07-31 19:12:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-31 16:49, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> Pewnie dlatego, że jak każdy pseudokatolik w Polsce masz przede
> wszystkim w dupie to, co mówi o potrzebujących, znaczy uchodźcach.

Ciekawe, czy Benedykt też latał po kanałach, by wyszukiwać co ciekawsze
szatany...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

94. Data: 2016-07-31 19:14:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, chyba jednak nie...

Jak przestaniesz rozmawiać ze sobą. To tak.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

95. Data: 2016-07-31 19:27:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jul 2016 19:14:07 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-31 17:39, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Jak przestaniesz rozmawiać ze sobą. To tak.

No nie zrozumiałaś, więc się zastanów, jak się ma "Czytać nikt nie zabrania
- ale nie nakazuje" do "wycofane z listy lektur", bo wg mnie te wypowiedzi
są równoważne :->"

96. Data: 2016-07-31 19:43:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam - Franciszek przemawia do mnie zdecydowanie najmocniej spośród tych,
> których miałam okazję słuchać bezpośrednio. Jest IMO najbardziej
> autentycznym papieżem w swoim _uniwersalnym_ przekazie. Bije od niego
> szczerość i prostota.
>
> Benedykt był/jest niewątpliwie wielkim intelektualistą, ale jego przekaz
> nie był jasny i zrozumiały dla wszystkich.
>
> A Ty coś masz do powiedzenia?

Jeśli może zdecydujesz odpowiedzieć- to napisz mi proszę, naprawdę się
zaciekawiłem- jak bardzo i w jaki sposób Franciszek (jego przekaz,
osobowość) wpłynęły na odnowienie Twojej wiary, a może wręcz na jej odbudowę
(pisałaś, że jesteś katoliczką)? Czy w Twojej ocenie- bardzo pogłębiła się
Twoja duchowość- mże np częściej się spowiadasz, przyjmujesz komunię?

--
Chiron

97. Data: 2016-07-31 19:52:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 12:04, FEniks pisze:
> Mam - Franciszek przemawia do mnie zdecydowanie najmocniej spośród tych,
> których miałam okazję słuchać bezpośrednio. Jest IMO najbardziej

Ja mu nie ufam, za bardzo chwalony jest przez ten świat. Robi się z
niego świętego za życia.
A jeszcze jak powstanie antychryst ze stygmatami to już z niego zrobi
się Jezusa.

98. Data: 2016-07-31 19:54:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 19:43, Chiron pisze:
> odbudowę (pisałaś, że jesteś katoliczką)? Czy w Twojej ocenie- bardzo
> pogłębiła się Twoja duchowość- mże np częściej się spowiadasz,
> przyjmujesz komunię?

Moja wiara wzrosła odkąd odstawiłem bardzo mocno blokujące leki, które
miałem przez 7 lat. Nie miałem wiary, za to grzechy, zwłaszcza seksualne
mimo że miałem wycięte libido (a może dlatego)

99. Data: 2016-07-31 20:03:32

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> Pewnie dlatego, że jak każdy pseudokatolik w Polsce masz przede wszystkim
> w dupie to, co mówi o potrzebujących, znaczy uchodźcach.

Najpierw ja i moi najbliżsi- taki jest porządek. Inaczej to jest miłuj
bliźniego swego bardziej niż siebie samego- bo tym jest właśnie zwalanie
sobie na głowę ludzi, którzy zapewne zabiją mnie i moje dzieci- w najlepszym
razie z naszego życia zrobią piekło.A czegoś takiego nie ma- jest to
sprzeczne z Ewangelią.

Ilu muzułmanów przyjmuje ghościkowa w swoim domu?

--
Chiron

100. Data: 2016-07-31 20:08:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 20:03, Chiron pisze:
> [...]
> jest to sprzeczne z Ewangelią.
>
> Ilu muzułmanów przyjmuje ghościkowa w swoim domu?

Jak chcieli wprowadzić ACTA to też mówili że jesteśmy złodziejami.
A gdyby wprowadzili to była by pełna kontrola internetu, nie zobaczyli
byśmy alternatywnych wypowiedzi Brauna czy Krajskiego a jedynie łykali
guano Michnika.

zamachy w Nicei i Monachium
Norman Davies: Kaczyński zachowuje się jak bolszewik i paranoik
Wyobraźnia bolszewicka
Porażające - do Ikselki
Lulu