Papież

21. Data: 2016-07-30 22:51:33

Temat: Re: Papież
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

https://youtu.be/21HNsxNHu1s?t=78

22. Data: 2016-07-30 22:58:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 22:33, Przemysław Dębski pisze:

> gdzie jest kieleckie ?

W tym właśnie problem.

Ewa

23. Data: 2016-07-30 23:02:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 22:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> https://youtu.be/21HNsxNHu1s?t=78

LOL

Ewa

24. Data: 2016-07-30 23:31:19

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> W dniu 30.07.2016 o 21:31, LeoTar pisze:
> [...]

> Jak Ty to widzisz LeoTarze? Muzułmanie dostrzegą represyjny charakter
> chrześcijaństwa, a katolicyzmu w szczególności, porównają go ze swoją
> religią i nawrócą się na humanizm, zaproponowany w Twojej wersji?

Islam jest daleko bardziej opresyjny aniżeli katolicyzm, szczególnie w
stosunku do kobiet. A ponieważ to kobiety, wbrew pozorom, rządzą w
rodzinach muslimów więc wystarczy zawładnąć umysłami muslimskich kobiet,
a one już zrobią co trzeba gdy tylko poczują powiew wolności. Nie należy
jednak podsuwać muzułmanom wzorców chrześcijaństwa wziętych z zachodniej
degrengolady lecz nasze. Wystarczy zacząć od małej enklawy muslimów, z
której popłyną wstecznie, do zródła ozdrowieńcze prądy wolności.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

25. Data: 2016-07-30 23:39:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 22:06:40 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-30 21:44, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Kiedy została wycofana ze spisu lektur szkolnych?

A co? JESZCZE nie? - upsssss, to pewnie pomyliłam z Margaryną z Murzynkiem
:->
http://wyborcza.pl/magazyn/1,126960,11884324,_W_pust
yni_i_w_puszczy__nie_dla_dzieci.html

26. Data: 2016-07-30 23:41:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 22:33:12 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> gdzie jest kieleckie ?

Pewnie w szkole tej pani - nie tylko pisać, ale i odmieniać jej tam nie
nauczono 3-]]]
http://www.poradniajezykowa.pl/baza_archiwum.php?WYR
AZ=wojew%F3dztwie&TEMAT=Wszystkie+tematy&AKCJA=SZUKA

27. Data: 2016-07-30 23:44:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 23:39:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> A co? JESZCZE nie? - upsssss, to pewnie pomyliłam z Margaryną z Murzynkiem
>:->
> http://wyborcza.pl/magazyn/1,126960,11884324,_W_pust
yni_i_w_puszczy__nie_dla_dzieci.html

http://www.fronda.pl/a/kupujesz-palme-z-murzynkiem-u
wazaj-mozesz-byc-rasista,35839.html

28. Data: 2016-07-30 23:44:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-30 o 22:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> https://youtu.be/21HNsxNHu1s?t=78

Mały zastrzyk z hormonów i też będziesz umiała "w dupie" po męsku
powiedzieć ;)

Dębska

29. Data: 2016-07-30 23:46:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 23:44:33 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Mały zastrzyk z hormonów i też będziesz umiała "w dupie" po męsku
> powiedzieć ;)

:-D

30. Data: 2016-07-30 23:51:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-30 o 22:58, FEniks pisze:

> W tym właśnie problem.

Problem jest w kiedy.

Dębska

zamachy w Nicei i Monachium
Norman Davies: Kaczyński zachowuje się jak bolszewik i paranoik
Wyobraźnia bolszewicka
Porażające - do Ikselki
Lulu