Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?

11. Data: 2003-08-31 13:41:20

Temat: Re: Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
news:bissr3$ci2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wydaje mi się Anonimie, że zachowujesz się jak zwykł ścierwojad kąsający z
> ukrycia.
bardzo prosze Janie o nie rzucanie obelg wobec innych dyskutantow na
grupie.Naprawde srednio milo sie to czyta.Niezaleznie od tego, czy ktos jest
OPTy, VEGE< MM itd.
Mozna dyskutowac w bardziej normalny sposob...Pozdrawiam Hafsa
PS Widzisz Krysiu?Upomnialam Jana W. ....

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

12. Data: 2003-08-31 13:45:47

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest obecnie lekarzem, a udziela porad tytułując się jako "doktor" lub
> "lekarz".
> To jest wprowadzanie w błąd.
Bo tytul lekarza dostaje sie na cale zycie ,jak mgr po obronie pracy
magisterskiej.Konczac studia medyczne jest sie lekarzem.( a nie lekarzem
medycyny, bo nikt medycyny nie leczy, chco by jej sie czasem przydalo)
Co do tytulu dr to faktycznie jest on naduzywany w tym przypadku,ale do
wszystkich lekarzy ,obojetnie czy maja doktorat czy nie- mowi sie
zwyczajowo-panie doktorze.
Pozdrawiam Hafsa

13. Data: 2003-08-31 15:19:21

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości

> [...]

> OPTy, VEGE< MM itd.
> Mozna dyskutowac w bardziej normalny sposob...Pozdrawiam Hafsa
> PS Widzisz Krysiu?Upomnialam Jana W. ....

I zrobiłaś to w wielkim stylu! Przyłączam się ochoczo do Twojej prośby :)

Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Nie ma żadnej moralnej wartości poddanie się tłumowi,
nawet w najszlachetniejszym celu.

14. Data: 2003-08-31 16:05:07

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wydałem wyroku tylko wypowiedziałem się na ww temat.
> Jeżeli nie potrafisz zrozumieć tekstu, to spytaj pani w szkole.

Nie wiem kogo tobie polecic , bo Ty juz nie wiesz co sam piszesz

> czasem
>
> A co ma piernik do wiatraka?

Napij sie zimnej wody, kilka glebokich oddechow, skup sie , uzyj organu pod
tytulem mozg, no i moze zrozumiesz

Jurek

15. Data: 2003-08-31 16:36:44

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wydaje mi się Anonimie, że zachowujesz się jak zwykł ścierwojad kąsający z

;)))))) zabolało ???? a widzisz nawt nie użyłem obraźliwego słowa , a nie
jastem chyba całkiem anonimowy ;))))

Slawek
P.S.
czyżbyś aktualnie był na diecie ketegennej z akcentami Vege że nazywasz mnie
ścierwojadem ????

16. Data: 2003-08-31 17:17:09

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bistpg$b8d$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> wiadomości

> Dlatego powinieneś usunąć ze swojej strony www. wszystko, co napisałeś
> o diecie optymalnej. Dla Ciebie nie powinna ona w ogóle istnieć.

Chciałabyś.

Czyżby komuśprzeszkadzała?
Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

17. Data: 2003-08-31 17:17:39

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo prosze Janie o nie rzucanie obelg wobec innych dyskutantow na
> grupie.Naprawde srednio milo sie to czyta.Niezaleznie od tego, czy ktos

Odpowiedziałem dyskutantowi na poziomie, który zaproponował.

18. Data: 2003-08-31 17:19:17

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medycyny, bo nikt medycyny nie leczy, chco by jej sie czasem przydalo)
> Co do tytulu dr to faktycznie jest on naduzywany w tym przypadku,ale do

Co innego tytułowanie w swoim towarzystwie, a co innego podpisywanie się pod
poradami medycznymi jako lekarz.
Pierwsze, to po prostu obyczaj, drugi to wprowadzanie ludzi w błąd mogące
skutkować utratą zdrowia = działanie karalne.

19. Data: 2003-08-31 17:21:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem kogo tobie polecic , bo Ty juz nie wiesz co sam piszesz

Nie musisz. Oceniając Twoje wypowiedzi i ich wartość merytoryczną, nie
zamierzam korzystać z jakichkolwiek Twoich rad.

> raczkami

> Napij sie zimnej wody, kilka glebokich oddechow, skup sie , uzyj organu
pod
> tytulem mozg, no i moze zrozumiesz

Gdybyś rozumiał, to nie uzasadniałbyś jednej patologii inną. Podobnie jak
obrona złodzieja argumentem, że inni więcej kradną, tak i Twoja sugestia
jest nie na miejscu.

20. Data: 2003-08-31 17:23:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> będziesz

> ;)))))) zabolało ???? a widzisz nawt nie użyłem obraźliwego słowa , a nie
> jastem chyba całkiem anonimowy ;))))

Nie zabolało. Opinie nawiedzonych na mój temat interpretuję odwrotnie. :-P

> Slawek
> P.S.
> czyżbyś aktualnie był na diecie ketegennej z akcentami Vege że nazywasz
mnie
> ścierwojadem ????

Chodzi mi raczej o to, że będąc anonimem łatwo jest Ci pluć błotem.

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

MM a chrom
LAKTOWEGETARIANSKA KOLACJA HELP
Pracownicy do obsługi kont pocztowych poszukiwani (cały kraj).
Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.
Salatka z ogorkow i pomidorów