Paranoja medialna

1. Data: 2008-07-10 09:31:07

Temat: Paranoja medialna
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

i znowu mam kolejny przekaz medialny.
Kaczor zamieszany w afere paliwowa!
Mysle sobie - dobrze, wreszcie zdemaskuja tych Kaczystow.

Czytam fragmenty Newseewka,
jakby nie bylo powinno byc to pismo na poziomie (?)
i ... czy my zyjemy w jakims gleboki manipulacji redem z komuny??
Nazwisko Kaczynskiego rzeczywiscie
wystepuje w aferze paliwowej, ale w kontekscie ze
"X dzialal na szkode Kaczynskiego"

Byly juz zamordowane laptopty ktore jednak dzialaly,
dziecko Lyzwinskiego, "zgwalcona" Agata
- zle sie dzieje w mediach.

wiecej:
http://kataryna.salon24.pl/83275,index.html

Duch

2. Data: 2008-07-10 10:15:42

Temat: Re: Paranoja medialna
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2008 11:31:07 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> wystepuje w aferze paliwowej, ale w kontekscie ze
> "X dzialal na szkode Kaczynskiego"
>
> Byly juz zamordowane laptopty ktore jednak dzialaly,

No ale dlaczego oczekujesz od mediów lojalności, wierności itp? - media to
taka elektroniczna k***a.... //przepraszam za brzydkie słowo// - kto
zapłaci, ten ją ma... choćby na wynajem na godziny. Kto chce - korzysta,
kto nie chce - nie korzysta.
Więc przestań się denerwować - k***y były zawsze, są i zawsze będą.

3. Data: 2008-07-10 11:00:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zdumiony,
i nie tyle juz nierzetelnoscia,
co na zimno pociskanym klamstwem.

I to w Newsweek! A nie jakas Trybuna Ludu.

Tak chcialbym zeby bylo rzetelniej.
A przeciez mialo byc lepiej, gdy komuna padla mialo byc
rzetelne dziennikarstwo. I co?
Wlos sie jezy na glowie!!
Miala byc wolnosci, rzetelnosc dziennikarska a jest - komuna-bis.

Albo - TW SB, wyjatkowa swinia ktora donosial na kolegow
(jeden nawet zginal), staje sie przez lata "utorytetem moralnym"duzej
gazety, ktora szafuje haslami typu wolnosc, tolerancja.

No i trzeba o tym mowic, bo ludzie sa tego nieswiadomi.
Duch

4. Data: 2008-07-10 13:06:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic, tylko ganiacie w kólko za własnymi ogonkami.

To musi być jakaś nowa, opensource-owa formuła kółka
różańcowego.

Wesołe kółeczko liżące się po ogonkach i podrygujące przy
akompaniamencie RM.

SuUper. ;)

--
CB

5. Data: 2008-07-10 13:27:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
> różańcowego.
>
> Wesołe kółeczko liżące się po ogonkach i podrygujące przy

Niskie.

6. Data: 2008-07-10 14:04:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Zgoda. ;)

Ale przynajmniej nie naciągane.

--
CB

7. Data: 2008-07-10 17:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2008 13:00:16 +0200, Duch napisał(a):

> rzetelne dziennikarstwo.

Nie widzisz żadnej sprzeczności między tymi dwoma słowami???
To tak, jakbyś powiedział "uczciwy złodziej", "bezstronny rzecznik" itp.
:-/

> Miala byc wolnosci, rzetelnosc dziennikarska a jest - komuna-bis.

A co innego może być po komunie? Przed komuną? I w trakcie? - no żesz...
Ludzie generalnie pragną komuny, tęsknią za nią, choć sobie tego nie
uświadamiają. Potrzebują kogoś, kto im powie, jak mają żyć, co mają robić i
do czego dążyć. Ponieważ sami tego nie wiedzą, z wyjątkiem wybitnie
świadomych jednostek, które i tak nie mają szansy dojść do głosu albo
gdyby nawet mogły, to widzą bezsens swego występowania wobec ciemnej masy i
siedzą cicho. Media to pokarm dla tłumu - ot co. Kto mądry - i tak sam wie
swoje.

> [...]
> gazety, ktora szafuje haslami typu wolnosc, tolerancja.
>
> No i trzeba o tym mowic, bo ludzie sa tego nieswiadomi.

Nie wszyscy, nie wszyscy. Ci co są nieświadomi - powinni takimi pozostać,
choć brzmi to paradoksalnie. No bo powiedz mi, co człowiek nieprzygotowany
miałby zrobić z wiedzą, która go przerasta? - człowiek nieprzygotowany na
wiedzę, w obliczu jej nadmiaru popada we frustrację, bo burzy mu ona jeo
świat, w którym zdołał sobie już zbudować i utrzeć swoje ścieżki
postępowania i efektywne na tę miarę zasady (lepsze czy gorsze obiektywnie,
to nieważne w tym momencie). Człowiek nieprzygotowany kieruje te frustracje
zwykle tam, gdzie mu najłatwiej, czyli albo na swego oświeciciela, albo w
sposób zupełnie przypadkowy, wcale niezwiązany logicznie ze sprawą... co
bywa niebezpieczne.
I zastanów się nad jednym: po co kapłani w starozytnym Egipcie taką
tajemnicą otaczali swoje badania odnośnie np zaćmień Słońca? - aby łątwo (i
TANIO) manipulować tłumem. Jest taka zasada rządzących: im więcej wiesz,
tym mniej dziel się tym z innymi, jeśli masz na względzie własny interes.
Oraz: "Nauka kosztuje". I tego typu rzeczy...

8. Data: 2008-07-11 07:25:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]

Autor tekstu z newsweeku odpowiada na zarzuty blogerki!
(zarzut nierzetelnego tekstu dziennikarskiego w Newsweek,
chodzi o rzekome zamieszanie Kaczynskiego w afere paliwowa)

Tlumaczy sie nastepujaco
"
Piotr Smilowicz na blogu: Jest oczywiste, ze Jaroslaw Kaczynski wystepuje w
dokumentach sledztwa paliwowego generalnie jako ofiara. Wydawalo mi sie, ze
nie trzeba miec przenikliwej inteligencji Kataryny, by to odczytac z mojego
teksciku. Moim zdaniem nie obala to jednak hipotezy, ze mógl sie obawiac, iz
przy szeroko zakrojonym sledztwie jego nazwisko bedzie sie raz po raz
przewijac, zgodnie z zasada "ukradl, czy mu ukradli, ale byl zamieszany". A
to bedzie lakomym kaskiem dla opozycji.
"

wiecej:
http://kataryna.salon24.pl/83442,index.html

---------------
Sila internetu! Idiotyczne tezy gazety nie przejda teraz. Ludzie zdaja sobie
sprawe
z manupulacji mediow i informacji szukaja w "drugim obiegu" czyli w sieci.
Tak jak pisalem - zupelnie jak za komuny - instniala oficjalna prasa PRL
oraz "drugi obieg".

Duch

9. Data: 2008-07-11 07:31:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzisz żadnej sprzeczności między tymi dwoma słowami???
> To tak, jakbyś powiedział "uczciwy złodziej", "bezstronny rzecznik" itp.

:)

> Ludzie generalnie pragną komuny, tęsknią za nią, choć sobie tego nie
> uświadamiają. Potrzebują kogoś, kto im powie, jak mają żyć, co mają robić
> do czego dążyć.

Wiesz? Chyba to jest to. Ludzie chca zeby im ktos powiedzial co maja
myslec zeby byc "wyksztalconymi z miasta".

Pozdrawiam,
Duch

10. Data: 2008-07-11 07:59:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:31:00 +0200, Duch napisał(a):

> :)

> Wiesz? Chyba to jest to. Ludzie chca zeby im ktos powiedzial co maja
> myslec zeby byc "wyksztalconymi z miasta".

Raczej aby we własnym odczuciu nie być gorszymi od reszty. Bo generalnie to
ludzie są zakompleksieni - i to szarpanie się na coraz lepsze gadżety jest
manifestacją ich statusu materialnego, bo to robi wrażenie na im podobnych,
czyli na większości. A reszta atutów się raczej nie liczy. Przy czym każdy
z nich gdzieś tam w głębi i tak czuje niedosyt - same rzeczy tak do konca
wszystkiego nikomu nie załatwiają... więc ludzie sięgają po media,
najlatwiejszy, bo przystępny z powodu powszechności dla nich sposób na
zapewnienie sobie minimum orientacji w świecie i w życiu - oczywiście w ich
własnym, błędnym przekonaniu. Ale dobre i to w sumie, jak tak pomyśleć...
Medialny bełkot wystarczy, aby smętna, podatna bo nieświadoma, większość,
trzymała się mniej więcej jednego kursu, wygodnego dla Wielkich
Manipulatorów. Sposób sprawdzony od zarania, skuteczny i bezbolesny dla
wszystkich. Cóż, skoro to wszystkim odpowiada, to cóż tu ma do roboty
człowiek z własnym spojrzeniem na rzeczywistość, pozostający w mniejszości?
Frustrować się? - a niby w imię czego? Nie każdy musi wiedzieć, że
zaćmienie Słońca to tylko zwykłe zjawisko astronomiczne, niechże większość
pada na twarz przed telewizorem, skoro nie ma własnej wiedzy ani przemyśleń
i obserwacji...

Zakon bijarów
PORADA
XL