Re: Parkiet i plytki - kiedy ?

1. Data: 2002-07-15 13:28:18

Temat: Re: Parkiet i plytki - kiedy ?
Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej zawsze odwrotnie (zn. najpierw terakota, potem parkiet). To rowniez
kwestia wykonania tzw. przerw dylatacyjnych.

Pozdrawiam - scuba

1. Data: 2002-07-15 16:46:01

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"scuba" <p...@g...com.pl> wrote in message
> Raczej zawsze odwrotnie (zn. najpierw terakota, potem parkiet). To rowniez
> kwestia wykonania tzw. przerw dylatacyjnych.
>
> Pozdrawiam - scuba

A u mnie robili tak jak proponuje Jacek. Przy kominku gdzie jest terakota.
Najpierw dociagnieto parkiet (tak aby byly tam pelne klepki a potem polozono
terakote. Dzieki temu klepka idaca rownolegle do kominka nie jest przycinana
i ladniej IMO wyglada. A wklejenie kafelkow to nie jest duzy problem i
przerwe dylatacyjna tez mozna zachowac.

vpw

1. Data: 2002-07-16 08:04:22

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej zawsze odwrotnie (zn. najpierw terakota, potem parkiet). To rowniez
> kwestia wykonania tzw. przerw dylatacyjnych.
>
> Pozdrawiam - scuba

Dzieki. Co to za przerwy dylatacyjne, gdzie?

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2002-07-16 10:55:16

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> Dzieki. Co to za przerwy dylatacyjne, gdzie?

Przerwy dylatacyjne to odleglosc jaka nalezy zostawic w miejscu gdzie
parkiet czy panele stykaja sie ze sciana, czy terakota. Podloga pracuje,
rozsycha sie i musi miec miejsce. Nie jest to duzo, bo jakis gora 1 cm
chyba.Szpary te przykrywasz listwami przysciennymi lub jakimis maskujacymi
na styku kafelkow i parkietu czy paneli.
Co do kolejnosci to u mnie najpierw byla kladziona terakota. Aczkolwiek jak
komu wygodniej. Wydaje mi sie, ze przy kladzeniu terakoty wiecej sie brudzi.
Ale to wszystko zalezy jak chcesz rozwiazac podloge w domu. Parkiet czy
panele zawsze mozna przykryc folia.

Joanna

Satynowe krany do filtrowanej wody ?
Na wakacje