Parkiet w kuchni

1. Data: 2001-05-22 09:44:15

Temat: Parkiet w kuchni
Od: "Ela Jeleń" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo juz o panalach w kuchni. A co sadzicie o parkiecie w kuchni?
Dodam, ze mialby to byc parkiet debowy.
Czy ktos ma polozone? Jak sie sprawuja? Co jest dobre, a co zle w parkiecie
w kuchni?
--
E. J.

1. Data: 2001-05-22 12:53:50

Temat: Re: Parkiet w kuchni
Od: "bobo" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

woda, która może spowodować wypaczeniesię parkietu i jego wymianę

1. Data: 2001-05-22 12:57:09

Od: Wojciech Stopa <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodam, ze mialby to byc parkiet debowy.
> Czy ktos ma polozone? Jak sie sprawuja? Co jest dobre, a co zle w parkiecie

U mnie w mieszkaniu (od okolo 20 lat) jest jesion w kuchni (w sumie 3
razy cyklinowany) - problem jest z lakierem - wyciera sie najpierw w
okolicach zlewu i kuchenki - moze jakis super trwaly lakier pomoze
-sprawdze przy nastepnym malowaniu :)

WS

PS. W budowanym obecnie domu planuje plytki ceramiczne do
kuchni(gresowe????)

1. Data: 2001-05-22 13:56:39

Od: JarekW <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem jest z lakierem - wyciera sie najpierw w
> okolicach zlewu i kuchenki

potwierdzam problem. Oprocz intensywnego chodzenia jest tez wiecej uciazliwego
brudu (np tluszcz). Poza tym w kuchni czesciej cos twardego spada na podloge,
czy sie tlucze.
Generalnie nie jest to najszczesliwsze rozwiazanie, choc niewatpliwie ma swoj
urok.

> - moze jakis super trwaly lakier pomoze
> -sprawdze przy nastepnym malowaniu :)

nie pomoze. Ja mialem twardy lakier i polozony 3 razy wiecej. Oprocz twardosci
lakieru jest jeszcze elastycznosc drewna pod spodem

1. Data: 2001-05-23 06:38:23

Od: "Kempes" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

"Ela Jeleń" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Dodam, ze mialby to byc parkiet debowy.
> Czy ktos ma polozone? Jak sie sprawuja? Co jest dobre, a co zle w

Nie mam doświadczenia w tym temacie ale wydaje mi się że to będzie
kłopotliwe rozwiazanie. Panele mają powierzchnię wodoodporną a
ewentualne szczeliny powinien wypełnić klej - tak szczelnie parkietu
raczej nie da sie położyć. Ponadto parkiet nie jest odporny na
zaplanienia np. sok z owoców.

Robert

1. Data: 2001-05-31 10:26:39

Od: "megi" <m...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

OSOBIŚCIE PRZEZYLAM PARKIET DEBOWY W MOJEJ KUCHNI. cos pieknego (na
poczatku). Po jakims czasie - o zgrozo!!! Najgorszemu wrogowi nie zycze.
Jest to bez sensu. Po kilku latach wymienilismy parkiet na płytki - odzylam.
Zrezygnujcie z tegi pomyslu. Bo w kuchni najbardziej liczy sie praktycznosc.
megi

1. Data: 2001-06-02 17:27:54

Od: "Ela Jeleń" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglabys powiedziec co konkretnie bylo zle. Jak on pozniej wygladal?
Jestes chyba pierwsza osoba, ktora napsala, ze miala parkiet w kuchni.
Chcialabym sie dowiedziec, czym to moze grozic i ewentualnie dlaczego?
Na razie jestesmy w wielkiej rozterce. Zyjemy na wykladzinie polozonej w
kuchni, ale to jest tylko na krotka mete. Nie mozemy sie zdecydowac co
zamiast tej wykladziny. Plytki nie chcemy, bo sa bardzo zimne, a my lubimy
"cieplutko w nozki".
E.J.

1. Data: 2001-06-04 06:39:32

Od: Wojciech Przygoński <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela Jeleń" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Czy moglabys powiedziec co konkretnie bylo zle. Jak on pozniej wygladal?
| Jestes chyba pierwsza osoba, ktora napsala, ze miala parkiet w kuchni.
Witam!
Mam w kuchni sosnowe dechy, tak zresztą jak w całym mieszkaniu. Przy każdym
cyklinowaniu i lakierowaniu daję po prostu dodatkową warstwę lakieru. Zużywa
się oczywiście szybciej niż w pokojach, ale efekt (jednolite pokrycie w
całym mieszkaniu-kuchnia połączona z pokojem i przedpokojem) jest taki jaki
chciałem.Funkcjonuje to to już kilkanaście lat i czeka mnie dopiero trzecie
cyklinowanie.

--
Z poważaniem

Wojciech Przygoński

1. Data: 2001-06-04 08:43:43

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela Jeleń napisała

[...]

A panele podłogowe nie interesowałyby Cię?
Maja

1. Data: 2001-06-09 15:09:33

Od: "Ela J." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ffi84$kiu$...@n...tpi.pl...
> [...]
lubimy
> : "cieplutko w nozki".
>
> A panele podłogowe nie interesowałyby Cię?

Na poczatku myslelismy tylko o panelach. Ale po doswiadczeniach znajomych,
ktorzy wczesniej od nas odbierali mieszkania zdecydowalismy sie na parkiet
(woda z lodowki zostawiona na caly weekend - panele do wymiany).
Duzo juz bylo pisane o panelach na tej i na innej grupie. Cena za dobre
panele (czyli takie, ktorych nie trzeba wymieniac po kilku, kilkunastu
latach) jest porownywalna z cena parkietu. Z tym, ze parkiet jest na troche
dluzej niz panele (mozna go lakierowac, cyklinowac).
Nie wiem moze sie myle. Takie sa moje odczucia po przeczyatniu watkow na
liscie budowanie i przejsciu sie po paru sklepach.

Ale im blizej decyzji o kupnie tym coraz wiecej watpliwosci?

Pozdrawiam
Ela J.

Przeciekający balkon
Poszukuje mieszkania