Parkinson, Alzheimer i takie tam...

41. Data: 2016-07-27 07:18:31

Temat: Re: Parkinson, Alzheimer i takie tam...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> kot beł-kot, pomijając że nie masz na to żadnych dowodów

Doświadczenia nie ominiesz w jakimkolwiek procesie tworzenia czy nawet
tylko odtwarzania. Być może, że moje doświadczenie jest specyficzne i
rzadkie to jednak uważam, że każdego stać na obserwowanie co najmniej
samego siebie i wyciąganie wniosków. Chyba nie chcesz powiedzieć, że
jesteś tylko biernym ogniwem łańcucha pokarmowego...? ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

42. Data: 2016-07-27 07:24:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 07:18, LeoTar pisze:
> [...]
> samego siebie i wyciąganie wniosków. Chyba nie chcesz powiedzieć, że
> jesteś tylko biernym ogniwem łańcucha pokarmowego...? ;-)

Mimo wszystko masz pewną zaletę, że się nie obrażasz szybko gdy
niegrzecznie się odzywam. Jakie doświadczenie mówi o nieświadomym Stwórcy?

43. Data: 2016-07-27 07:25:40

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> NIE, NIE, NIE
> Test Turinga to test na INTELIGENCJĘ a nie ŚWIADOMOŚĆ !!
> Niektóre chaterrboty zbliżają się do testu
> A są trudniejsze testy:
> Dajemy komputerowi dwie zeskanowane książki: jedna to reguły warcabów czy
> szachów, druga książka to podręcznik programowania w C/C++.
> Na wyjściu komputer powinien dać nam program w C++ tych szachów ;-)
>
> Na razie sztuczna inteligencja ma problem z samym OCR - do tej pory OCR
> mylą np, b z h, mimo że mają słowniki i różnica między tymi literami jest
> wprost rzucająca się w oczy.

Masz rację- to test na odróżnienie maszyny od człowieka- na podstawie
zdolności intelektualnych. Jednakże- nie słyszałem o lepszym narzędziu.
Znasz coś konkretnego? Fakt, ten test ma już ponad pół wieku- więc pora na
coś nowego. Coś, co odróżnia np na podstawie Inteligencji Emocjonalnej.
Gdzie to znaleźć?

--
Chiron

44. Data: 2016-07-27 07:46:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Mimo wszystko masz pewną zaletę, że się nie obrażasz szybko gdy
> niegrzecznie się odzywam.

'Cierpliwością i pracą ludzie się bogacą.' :-)

> Jakie doświadczenie mówi o nieświadomym Stwórcy?

Brak doświadczenia... pierwszego.

45. Data: 2016-07-27 08:09:34

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-27 o 03:04, pinokio pisze:
> może w przyszłości będą komputery, (...), ale świadomości to mieć nie będą.

Skąd wiesz, że mieć nie będą? Masz jakieś nadprzyrodzone zdolności?

Pozdrawiam
Piotr

46. Data: 2016-07-27 08:37:34

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

W dniu 26.07.2016 o 22:27, Ghost pisze:

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Zajrzyj do słownika. Komputer nie odczuje tez bólu, przyjemności czy
>nieprzyjemności ani żadnych qualiów jak kolor zielony czy czerowny, nie
>wzruszy się muzyką itd.

Zajrzyj do slownika czy nie odczuje.

47. Data: 2016-07-27 08:41:44

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> [...]

https://www.theguardian.com/technology/2014/jun/08/s
uper-computer-simulates-13-year-old-boy-passes-turin
g-test

>NIE, NIE, NIE
>Test Turinga to test na INTELIGENCJĘ a nie ŚWIADOMOŚĆ !!

Test turinga nie jest testem na iteligencje

Podaj prosze, proceure testu na swiadomosc

48. Data: 2016-07-27 09:10:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 08:37, Ghost pisze:

> Zajrzyj do slownika czy nie odczuje.

Twój komputer odczuwa? czy dobrze go traktujesz?

49. Data: 2016-07-27 09:13:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 07:25, Chiron pisze:
> [...]
> Znasz coś konkretnego? Fakt, ten test ma już ponad pół wieku- więc pora
> na coś nowego. Coś, co odróżnia np na podstawie Inteligencji

Ja twierdzę że to sprawa hardware a nie behawioru
czyli: mózgi mają to "cosik" co nie wiadomo jak działa
Kiedyś badano mózg robaka co miał chyba kilkadziesiąt neuronów (trudno
mówić o świadomości w tym przypadku)
i co się okazało? Stwierdzono że nic nie rozumieją.
Neurony nie zachowywały się deterministycznie,nie zachowywały się
losowo, ale tak jak chciały ;-)

50. Data: 2016-07-27 09:13:30

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Twój komputer odczuwa? czy dobrze go traktujesz?

Zajrzyj do slownika czy go dobrze traktuje

Parkinson, Alzheimer i takie tam...
w temacie grupy
Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce
No i wiadomo już o Monachium
Dziecko, zakaz i przemoc rodzica.