Parkinson w wieku 21 ?

11. Data: 2008-10-12 14:31:01

Temat: Re: Parkinson w wieku 21 ?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:

> Zaczalem, nie powiedzial bym ze intensywnie, ale bardziej niz mniej

no i zapewne to to - zwiększenie intensywności treningów doprowadziło do
znacznego zwiększenia zapotrzebowania na sole mineralne, nastąpiło
wahnięcie ich poziomu w dół, trochę czasu minie zanim organizm ureguluje
gospodarkę nimi do tego stopnia, że nerwy obwodowe będą odpowiednio
odżywione.

Przestań na razie ćwiczyć, zacznij solidnie jeść i dołóż parę supli dla
sportowców (głównie wapń, magnez, ale też sód, potas i chlorki), jak za
tydzień - dwa objawy nie ustąpią, możesz zacząć podejrzewać że to cokolwiek
innego i szukać lekarza.

12. Data: 2008-10-12 16:18:26

Od: radek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan napisał(a):
> Od miesiaca doswiadczam bardzo niepokojacych skurczy losowych miesni,
> nie sa na tyle mocne zeby poruszyc konczyna, ale sa odczuwalne..
> Mam 21 lat, 180m 97kg wzrostu,
> Co to moze byc ? Parkinson?
> Powinienem sie zbadac ? w ogole sa na to badania ?

to moze byc wieeeleee rzeczy :)

a co do Parkinsona to mozna miec go w wieku 21 lat.... ale nie boj nic,
pewnie Ci wyplukalo troche wapna/magnezu, przepracowany jestes. Albo jak
to House MD by powiedzial to masz SM ... czyli pewnie nie masz :) Glowa
do gory, ale z drugiej strony jak bedzie to Cie niepokoic to idz do
neurologa.

radek

13. Data: 2008-10-12 17:31:16

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona wrote:

> Powaznie raz na pól roku? A skad te pasozyty by sie wziely?
zywnosc? poczytaj fora rolnicze jakie maja problemy zwierzatka ;)
poza tym masa ludzi ma pasozyty, nietrudno o to w polsce

14. Data: 2008-10-12 18:44:16

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> jesli masz robaki lub inne problemy z jelitami to przyswajanie mineralow
> bedzie mniejsze, wiec doustna suplementacja nic ci nie da.

Nie wykluczam pasozytow, wiem ze z tym sam nic nie zrobie to rozwazam
reszte mozliwosci

> btw. 'pije magnez' sugeruje ze pijesz takie suplementy rozpuszczalne?
> sprawdz czy tam nie ma slodzikow i srodkow typu mannitol, nie jest to zbyt
> dobra sprawa na ten stan.

fruktoza, cyklaminian i sacharynian sodu

> jesli to niedobory mineralow to ekspresowa poprawa bedzie po kroplowce,
> mozna tez zrobic mineralogram (ktory niestety informuje tylko o poziomie
> mineralow w osoczu, a organizm w zaburzeniach przyswajania bedzie
> utrzymywal rownowage mimo wszystko, rozbierajac kosci, zeby)

Nic domowym sposobem ?

> parkinson generalnie nie daje skurczu losowych miesni, daje tzw. 'drzenie
> zamiarowe' i np. efekt 'kola zebatego' . to sa bardzo powtarzalne rzeczy
> jesli chodzi o umiejscowienie, nie bedzie w tym 'losowosci' , wiec o to nie
> musisz sie martwic.

yay^

> badanie na np. pasozyty powinienes robic raz na pol roku z przyczyn czysto
> hum... higienicznych ;) wiec jesli sie dawno nie badales to warto sie
> przebadac. ostatnio ponoc duze kolejki ale mozna duzo badan zrobic
> bezposrednio w laboratoriach, bez skierowania (tylko niestety za wlasna
> kase )

Nie pozostaje mi nic innego widze
> zycze powodzenia

dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

15. Data: 2008-10-12 19:02:29

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Kazimierz Grzyb wrote:

> A do twórcy tematu mam pytanie :
> czy palisz ?
nie
> czy pijesz ?
tak

> czy nie ma
> problemów z kolorem moczu / kału?

nie

> Oczywiście mam nadzieje, że magnez bierzesz sprzężony z witaminą B6?

... nie, powinienem ?
> I czy w rodzinie zdażały się jakieś choroby układu nerwowego?

Na szczescie nie.

16. Data: 2008-10-12 19:05:05

Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> Logan wrote:

> Przestań na razie ćwiczyć,
:)
> zacznij solidnie jeść
:D
> i dołóż parę supli dla
> sportowców (głównie wapń, magnez, ale też sód, potas i chlorki)
Zrobi sie.
, jak za
> tydzień - dwa objawy nie ustąpią, możesz zacząć podejrzewać że to cokolwiek
> innego i szukać lekarza.

Sprawdze i pasozyty zapogiegawczo^.

17. Data: 2008-10-12 19:25:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan wrote:

> Sprawdze i pasozyty zapogiegawczo^.

to pierwsze co zrób - morfologię z rozmazem krwi obwodowej, jeśli wyjdzie
wysoka wartość EO - można podejrzewać schorzenia pasożytnicze, bo rośnie
m.in. przy nich. Raczej nie wykluczysz tego typu schorzenia zwykłymi
badaniami np kału, czasem jest to w ogóle niemożliwe.

18. Data: 2008-10-12 19:40:33

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Raczej stawiałbym na wypłukanie wapnia niż
> magnezu - objawy są identyczne (bo obydwie te przypadłości prowadzą do
> zachwiania równowagi jonów w organizmie, a w konsekwencji do zaburzenia
> pracy komórek nerwowych).

A to stoi w sprzeczności z wypowiedzią Twoją:

> Jonogram akurat nie wykazuje zaburzenia gospodarki magnezem - a raczej
> wykazuje dopiero przy naprawdę skrajnych wartościach.

Pzrd.
A.

19. Data: 2008-10-12 21:42:12

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona wrote:

> A to stoi w sprzeczności z wypowiedzią Twoją:

bo czym innym jest poziom we krwi, czym innym w komórkach nerwowych. Ot i
cała zagadka.

20. Data: 2008-10-13 11:50:30

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo czym innym jest poziom we krwi, czym innym w komórkach nerwowych. Ot i
> cała zagadka.

Czyli jonogram nic nie wykaże w tym przypadku? A jak się ma jonogram do
elektrolitów, to to samo?

Pozdr.
A.

Dretwieje mi mały palec u lewej reki!!!!
wysiłek a mimika ;)
dieta
"Metody babuni" na chrząstki stawowe?
Metody objawowe zabijaj? więcej embrionów niż antykoncepcja