Parkowanie

1. Data: 2006-10-13 14:27:27

Temat: Parkowanie
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje przeczytać
50.html
Pozdrawiam
Staszek L.

2. Data: 2006-10-14 07:44:40

Temat: Re: Parkowanie
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram i już do niego piszę ;-) Dam znać czy przyśle naklejki ;-)

3. Data: 2006-10-14 15:15:57

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-10-2006 o 16:27:27 Zmotoryzowany <zmotoryzowany@@@poczta.fm>
napisał(a):

> Proponuje przeczytaae
50.html

Jast to wybitnie GŁUPIE i NIEODPOWIEDZIALNE.

http://funnyfilms.free.fr/Jim_Carrey_ouupssorry.wmv

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl
http://stop-histerii.blog.onet.pl/

4. Data: 2006-10-14 17:29:12

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
napisał w wiadomości news:op.the3cvuu64gfbi@adam...

50.html

> Jast to wybitnie GŁUPIE i NIEODPOWIEDZIALNE.
>
> http://funnyfilms.free.fr/Jim_Carrey_ouupssorry.wmv
>

> --
Wyjatkowo głupie i nieodpowiedzialne jest stawanie tam gdzie sie stawać nie
powinno
a porownywanie tego filmu do naklejenia naklejki na przedniej szybie jest
poprostu nnie na miejscu

Popieram i juz zamowilem
Seba

5. Data: 2006-10-14 17:44:25

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-10-2006 o 19:29:12 Seba <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie powinno
> a porownywanie tego filmu do naklejenia naklejki na przedniej szybie

No cóż - jest to pewna forma samosądu. HIstoria pokazuje, że nie prowadzi
to do niczego dobrego, natomiast zazwyczaj prowadzi do eskalacji.

Określenie tego, gdzie się stawać POWINNO, a gdzie NIE POWINNO jest o
wiele bardziej złożonym problemem, niż się wielu wydaje, i rozwiazanie
tego problemu wcale nie leży w samosądzie.

Myślę, ze skończyć się to może nieprzyjemnymi aferami związanymi z
niszczeniem mienia - bo czymś takim jest właśnie naklejani ludziom
naklejek na szybie, i w wielu przypadkach bedzie to uzasadniona afera, w
której naklejacz, jak sie okaże (tak jak na filmie) nie będzie miał
racji...

Nie życzę tego nikopmu, kto chciałby naśladować takie działania, ale
uprzedzam, że życie jest bardziej złozone, niż się niektórym może wydawać.

6. Data: 2006-10-16 07:11:32

Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
>
> Nie życzę tego nikopmu, kto chciałby naśladować takie działania, ale
> uprzedzam, że życie jest bardziej złozone, niż się niektórym może wydawać.

Smutne to i jednocześnie boleśnie rzeczywiste - nie popieram , ale zadam
pytanie co zrobić gdy z braku miejsca na kopercie było sie zmuszonym
zaparkowac gdzie indziej i korzystając z przywileju -nie uiścic opłaty
parkingowej a potem łazić po pietrach urzedów i tłumaczyć sie z tego powodu
? I jeszcze być podejrzanym o nieuczciwość ? Wozić ze sobą cyfraka ,by
udowadniac taki fakt? To już byłaby paranoja nieprawdaż . W Niemczech jest
tak ,że takie parkowanie "cywila" na kopercie jest natychmiast karane bo
pozostali przechodnie do tego nie dpouszczają , a jak już to natychmiast
jest przy delikwencie odpowiednia słuzba i nie ma uproś . Więc u Nas jest
chyba cos nie tak .
--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

7. Data: 2006-10-16 08:20:42

Od: "Sebastian Kowalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:

50.html

> prowadzi to do niczego dobrego, natomiast zazwyczaj prowadzi do
> eskalacji

mysle ze nie jest to samosad tylko proba nauczenia pewnych ludzi zeby nie
stawali tam gdzie stawac poprostu nie moga, moze dosc drastyczne to prawda
ale skoro policja straz miejska nic nie robi w tym wzgledzie to coz trzeba
uciekac sie do takich dzialan

> Określenie tego, gdzie się stawać POWINNO, a gdzie NIE POWINNO jest o
> wiele bardziej złożonym problemem, niż się wielu wydaje, i rozwiazanie
> tego problemu wcale nie leży w samosądzie.

Nie, sprawa jest bardzo prosta, masz karte parkingowa stajesz na miejscu dla
inwalidy nie masz nie stajesz i final

> [...]
> naklejek na szybie, i w wielu przypadkach bedzie to uzasadniona
> afera, w której naklejacz, jak sie okaże (tak jak na filmie) nie
naklejenie naklejki na szybie nie jest niszczeniem mienia poniewaz mozna ja
odkleic i nie z szyby i niema po niej sladu

> Nie życzę tego nikopmu, kto chciałby naśladować takie działania, ale
> uprzedzam, że życie jest bardziej złozone, niż się niektórym może
> wydawać.

Jak mowilem wczesniej sprawa jest prosta masz uprawnienia stajesz nie masz
nie stajesz
Dlaczego w innych krajach takich jak Niemcy Austria Dania ludzie moga to
respektowac a w Polsce nie, tego pojac nie moge
pozdr Seba

8. Data: 2006-10-16 08:22:23

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może należało by zastawić klienta tak aby nie mógł wyjechać?? i zadzwonić
po policję i tv i prasę i jeszcze coś??

9. Data: 2006-10-16 12:11:04

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Oct 2006 17:15:57 +0200, "Adam Pietrasiewicz"
<n...@n...tpi.pl> wrote:

>Jast to wybitnie GŁUPIE i NIEODPOWIEDZIALNE.

Jest infantylne i niegramatyczne!

Takie teksty powinny byc dowcipne, czyli osmieszajace (to najlepsza
bron) pseudoinwalidow, lub sprawnych inaczej, ktorzy maja problem z
pokonaniem dodatkowych paru metrow.

Zrobmy konkurs na najbardziej zjadliwy, ale rownoczesnie dowcipny,
tekst. Nie zadne tam: "Zajales moje miejsce, zabierz moje kalectwo",
na ktore to haslo sam mam ochote, i niekiedy tak czynie, zaparkowac
jak najdalej.

pozdr

10. Data: 2006-10-18 10:46:37

Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziś dostałem takiego maila kto chce niech poczyta:

Witam,

Bardzo dziękuję za mail i wyrazy poparcia. Nigdy w życiu nie przypuszczałem,
że moja mała prywatna aktywność może skupić uwagę tylu osób! Do dziś
dostałem ponad 600 maili z chęcią dołączenia do akcji pomocy
niepełnosprawnym.

W zasadzie każdy list to prośba o naklejki. Hmm... Nie ma co ukrywać, że
odzew czytelników GW przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. W miniony
weekend z wydatną pomocą mojej córki zapakowałem do kopert wszystko co
miałem i wysłałem pocztą - niestety, starczyło jedynie dla 190 pierwszych
osób...

Ale już zacząłem lobbying wśród znajomych drukarzy w sprawie produkcji
dodatkowych kilku tysięcy. Mam nadzieję, że się uda, wtedy będę kontynuował
wysyłkę. Z otwartymi ramionami powitam też każdą pomoc - być mże ktoś z
popierających ma możliwość bezkosztowego dodruku na marginesie jakiejś innej
działalności...

Mam też jeszcze inny pomysł. Wzór naklejki można ściągnąć z adresu
http://www.sendspace.com/file/8l5ae2, oryginlna wielkość to 135mm x 100mm.
Wtedy wystarczy kupić w sklepie paczkę arkuszy samoklejących etykiet
adresowych do użycia w drukarce komputerowej (np Avery Zweckform) i już
można naklejki zrobić we własnym zakresie.

Jeszcze raz dziękuję, życzę powodzenia w walce i serdecznie pozdrawiam.

Piotr

Jak się bronić w sądzie pracy.
poszukiwany grafik
Proszę o pomoc, adres Kliniiki, specjalisty autorytet w dyskopatii.
KOnferencje
Moje urządzenia, samoróbki.