Re: Parkowanie

From: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Parkowanie
Date: Sat, 14 Oct 2006 19:44:25 +0200

Dnia 14-10-2006 o 19:29:12 Seba <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
50.html

> Wyjatkowo głupie i nieodpowiedzialne jest stawanie tam gdzie sie stawać
> nie powinno
> a porownywanie tego filmu do naklejenia naklejki na przedniej szybie
> jest poprostu nnie na miejscu
>
> Popieram i juz zamowilem

No cóż - jest to pewna forma samosądu. HIstoria pokazuje, że nie prowadzi
to do niczego dobrego, natomiast zazwyczaj prowadzi do eskalacji.

Określenie tego, gdzie się stawać POWINNO, a gdzie NIE POWINNO jest o
wiele bardziej złożonym problemem, niż się wielu wydaje, i rozwiazanie
tego problemu wcale nie leży w samosądzie.

Myślę, ze skończyć się to może nieprzyjemnymi aferami związanymi z
niszczeniem mienia - bo czymś takim jest właśnie naklejani ludziom
naklejek na szybie, i w wielu przypadkach bedzie to uzasadniona afera, w
której naklejacz, jak sie okaże (tak jak na filmie) nie będzie miał
racji...

Nie życzę tego nikopmu, kto chciałby naśladować takie działania, ale
uprzedzam, że życie jest bardziej złozone, niż się niektórym może wydawać.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl
http://stop-histerii.blog.onet.pl/

16.10 jerzy
16.10 Sebastian Kowalski
16.10 Wiesław
16.10 bebek
18.10 Zmotoryzowany
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla