Re: Parkowanie

From: "jerzy" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Parkowanie
Date: Mon, 16 Oct 2006 09:11:32 +0200

.

> [...]
> wiele bardziej złożonym problemem, niż się wielu wydaje, i rozwiazanie
> tego problemu wcale nie leży w samosądzie.
>
> Myślę, ze skończyć się to może nieprzyjemnymi aferami związanymi z
> niszczeniem mienia - bo czymś takim jest właśnie naklejani ludziom
> naklejek na szybie, i w wielu przypadkach bedzie to uzasadniona afera, w
> której naklejacz, jak sie okaże (tak jak na filmie) nie będzie miał
> racji...
>
> Nie życzę tego nikopmu, kto chciałby naśladować takie działania, ale
> uprzedzam, że życie jest bardziej złozone, niż się niektórym może wydawać.

Smutne to i jednocześnie boleśnie rzeczywiste - nie popieram , ale zadam
pytanie co zrobić gdy z braku miejsca na kopercie było sie zmuszonym
zaparkowac gdzie indziej i korzystając z przywileju -nie uiścic opłaty
parkingowej a potem łazić po pietrach urzedów i tłumaczyć sie z tego powodu
? I jeszcze być podejrzanym o nieuczciwość ? Wozić ze sobą cyfraka ,by
udowadniac taki fakt? To już byłaby paranoja nieprawdaż . W Niemczech jest
tak ,że takie parkowanie "cywila" na kopercie jest natychmiast karane bo
pozostali przechodnie do tego nie dpouszczają , a jak już to natychmiast
jest przy delikwencie odpowiednia słuzba i nie ma uproś . Więc u Nas jest
chyba cos nie tak .
--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

16.10 Sebastian Kowalski
16.10 Wiesław
16.10 bebek
18.10 Zmotoryzowany
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla