Re: Pasmanterie

Data: 2007-09-20 05:30:49
Temat: Re: Pasmanterie
Od: " Katarzyna" <k...@W...gazeta.pl>

> Kasiu,
>
> Będę może brutalna, ale to dlatego, że się znamy, więc może mogę... Może
> to przez tego Pana, na którego dwa razy trafiłam (nie ostatnio, przed
> wakacjami). Podobno nie było ani 14, ani 16 kanwy białej (pokazał mi
> jedną z nich, ale kremową) - nie wiem jak było, nie miałam powodu nie
> wierzyć, a jedną z włóczek znalazłam sama (nie pamiętam teraz jaką, ale
> wcześniej u Ciebie ją kupiłam i brakło mi 1 motka), bo też Pan mówił, że
> takiej nie ma u Was w ogóle :(
>
> Może nie tylko ja i Magda tak trafiłyśmy (choć Magda pisze o Pani).

> [...]
Aneczko,
Może przed wakacjami brakowało jakiejś tkaniny, ale raz w tygodniu
uzupełniamy braki.Czasami czekam dłużej jeżeli sprowadzają coś specjalnie na
moje zamowienie. Wiesz, że w moim sklepie można zajrzec we wszystkie kąty i
samemu poszperać.
W tej chwili mam serwetę 90x90cm kol.biały i materał obrusowy lniano-
wiskozowy z metra /170cm szerokości/, kwadratowe wstawki z aidy 14. Inne
można zamówić. Zapraszam do sklepu.
Pozdrawiam wszystkich z tego forum, jesteście dla mnie kopalnią wiedzy o
hafcie i o wszelkich nowościach.
Katarzyna