Paszport

1. Data: 2002-12-06 20:07:25

Temat: Paszport
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was orientuje sie, jak wyglada sprawa przyspieszenia wydania
paszportu (z powodu jego wady - uszkodzonego paska magn.)?

dzieki, magda

2. Data: 2002-12-06 20:08:42

Temat: Re: Paszport
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
> Czy ktos z Was orientuje sie, jak wyglada sprawa przyspieszenia wydania
> paszportu (z powodu jego wady - uszkodzonego paska magn.)?

Dodam, ze chodzi o paszport mojej Mamy.... Jesli tego mi sie nie uda zalatwic,
Mama spedzi te Swieta samotnie :-(

magda

3. Data: 2002-12-07 12:14:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: <s...@h...com> napisał(a):

> "::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
>
> Dodam, ze chodzi o paszport mojej Mamy.... Jesli tego mi sie nie uda
zalatwic,
> Mama spedzi te Swieta samotnie :-(

Obawiam się, że fakt wady nie ma większego znaczenia - znajomy wymieniał z
tej słynnej serii z marszczącą się folią i też trwało to 6 tygodni. A że
paszporty robi się centralnie, to nawet nie bardzo jest jak liczyć na dobre
serce pań z biura paszportowego, aczkolwiek próbować zapewne należy.

JoP

4. Data: 2002-12-07 13:05:21

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]

To w paszportach w ogole sa jakies paski magnetyczne???

> [...]
> paszporty robi się centralnie, to nawet nie bardzo jest jak liczyć na dobre
> serce pań z biura paszportowego, aczkolwiek próbować zapewne należy.

No ale przeciez, jak sama piszesz, "fakt wady nie ma większego
znaczenia" - to znaczy nie tylko nie pomaga w wymianie, ale tez
absolutnie nie przeszkadza w podrozy. Sam jezdzilem wielokrotnie na
taki paszport z niemilosiernie pomarszczona folia - ani razu nikt mi
zlego slowa nie powiedzial. Kilka razy doswiadczylem tego, ze
pogranicznik przylozyl paszport do jakiegos czytnika pisma i sie nie
wczytalo - bez chwili wahania wpisal recznie w ten swoj komputer dane
odczytane ludzkim wzrokiem (wciaz jeszcze lepszym niz te wszystkie
automaty).

MJ
PS. A normalne wyrobienie paszportu trwa teraz w Warszawie cos kolo 3
tygodni chyba - znaczy date podaja pozniejsza, ale jak sie wczesniej
pytac, to sie okazuje, ze juz jest do odebrania.

5. Data: 2002-12-07 15:42:47

Od: "<<--- Ptaq ---->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam, ze chodzi o paszport mojej Mamy.... Jesli tego mi sie nie uda
zalatwic,
> Mama spedzi te Swieta samotnie :-(
>
> magda

A może twoja mama ma paszport Polsatu !

--
Pozdrawiam Ptaq !!!

6. Data: 2002-12-07 20:59:11

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> skrev i meddelandet

> To w paszportach w ogole sa jakies paski magnetyczne???

Tez bylam zdziwiona.
magda

7. Data: 2002-12-08 14:40:10

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobre
> serce pań z biura paszportowego, aczkolwiek próbować zapewne należy.

Witam

a moze ktos wie ile kosztuje wymiana takiego pomarszczonego paszportu?
czy wadliwe sa wymienieane za darmo czy sa jakies oplaty?
Bea

8. Data: 2002-12-08 15:28:28

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <asvljr$n84$1@news.tpi.pl> J.K napisał(a):

> Witam
>
> a moze ktos wie ile kosztuje wymiana takiego pomarszczonego paszportu?
> czy wadliwe sa wymienieane za darmo czy sa jakies oplaty?

Oczywiscie ze sie placi, dlaczego ktos (czyt. my ) mialby fundowac ci paszport
zniszczony z twojego powodu.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

9. Data: 2002-12-08 18:59:43

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale przeciez, jak sama piszesz, "fakt wady nie ma większego
> znaczenia" - to znaczy nie tylko nie pomaga w wymianie, ale tez
> absolutnie nie przeszkadza w podrozy.

Nie, nie - chodziło mi o to, że nie ma znaczenia fakt, że jest wada samego
paszportu, a nie np. zalanie czy inne zniszczenie, tzn. nie wymieniają
szybciej z tego właśnie powodu.

A człowiek miał z tym paszportem nieustanne problemy - przy każdym wyjeździe
z Polski było krzywienie się pograniczników i "Czy pani potwierdza tożsamość
tego pana?"

JoP

10. Data: 2002-12-08 19:01:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <w...@r...kgb> napisał w wiadomości
> Oczywiscie ze sie placi, dlaczego ktos (czyt. my ) mialby fundowac ci
paszport
> zniszczony z twojego powodu.

Czytaj okiem a nie .... Była taka seria wadliwych paszportów, w których po
kilku miesiącach marszczyła się i zaczynała odchodzić folia pokrywająca
zdjęcie. Gdzie tu widzisz powód użytkownika?

JoP

Kiepska sprawa
Jak sie odwdzięczyć ?
Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......