Paszport

11. Data: 2002-12-08 19:13:00

Temat: Re: Paszport
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> writes:

> Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie, nie - chodziło mi o to, że nie ma znaczenia fakt, że jest wada samego
> paszportu, a nie np. zalanie czy inne zniszczenie, tzn. nie wymieniają
> szybciej z tego właśnie powodu.

Wiem, o co ci chodzilo, ale dopisalem od siebie, ze nie tylko nie
pomaga w wymianie, ale takze nie przeszkadza w podrozy. Mialem taki.
Naprawde. Wlasciwie mam do dzis, tylko przedziurkowany. Wygladal tak,
jakbym naprawde sobie te folie sam odlepial i przylepial, chociaz to
samo sie tak pomarszczylo. I nikt nigdy nie powiedzial mi zlego slowa.

> A człowiek miał z tym paszportem nieustanne problemy - przy każdym wyjeździe
> z Polski było krzywienie się pograniczników i "Czy pani potwierdza tożsamość
> tego pana?"

E, pogranicznicy widac sie nudzili i sobie z kobieta (pewnie ladna)
chcieli pogadac... 8-)

Nie ma czegos takiego jak potwierdzenie tozsamosci przez zone/znajoma.
Albo paszport jest wazny, albo nie.

MJ

12. Data: 2002-12-08 19:34:43

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <at04up$s3a$2@news.tpi.pl> Jolanta Pers napisał(a):

> Czytaj okiem a nie .... Była taka seria wadliwych paszportów, w których po
> kilku miesiącach marszczyła się i zaczynała odchodzić folia pokrywająca
> zdjęcie. Gdzie tu widzisz powód użytkownika?

Skoro ta faktycznie byla wadliwa seria, to powinni w mediach o tym
poinformowac, i ze bedzie mozna wymienic te paszporty, choc ja nigdzie o
czyms takim nie slyszalem.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

13. Data: 2002-12-08 20:01:52

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"J.K" <E...@W...PL> skrev i meddelandet news:asvljr$n84$1@news.tpi.pl...

> a moze ktos wie ile kosztuje wymiana takiego pomarszczonego paszportu?
> czy wadliwe sa wymienieane za darmo czy sa jakies oplaty?

Jesli jest to wada paszportu, nie placi sie za wymiane.
magda

14. Data: 2002-12-09 09:47:08

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> zniszczony z twojego powodu.
>
> --
> % Bischoop | LRU: #260447 %
> % bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
> % Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

mam na mysli paszport wadliwy, nie moja wina ze wypuscili kiedys zla serie
ze sie folia marszczy. Wtedy nie powinno sie placic, i to Wy
sponsorujecie:-))
Pozdro
Bea

15. Data: 2002-12-09 09:48:09

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilku miesiącach marszczyła się i zaczynała odchodzić folia pokrywająca
> zdjęcie. Gdzie tu widzisz powód użytkownika?

Wlasnie to mialam na mysli..........dziekuje
Bea

16. Data: 2002-12-09 09:48:54

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> % Bischoop | LRU: #260447 %
> % bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
> % Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

To bylo z 8 lat temu, a psuc sie zaczely po paru latach bodajze.......
Bea

17. Data: 2002-12-09 15:11:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop <w...@r...kgb> napisał(a):

> Skoro ta faktycznie byla wadliwa seria, to powinni w mediach o tym
> poinformowac, i ze bedzie mozna wymienic te paszporty, choc ja nigdzie o
> czyms takim nie slyszalem.

Po pierwsze, to było ładnych parę lat temu, po drugie - Ty chyba niepoprawny
optymista jesteś. Kogo to obchodzi? Obywatel jak chce, dostanie paszport,
pomarszczy mu się - niech przyjdzie, się łaskawie wymieni. Naprawdę myślisz,
że biura paszportowe sobie zadały jakiś wielki trud ustalenia, dlaczego tak
się stało, jak duża to była seria, kto je dostał?

JoP

18. Data: 2002-12-09 19:41:17

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <at2bqg$l3i$1@news.gazeta.pl> Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> że biura paszportowe sobie zadały jakiś wielki trud ustalenia, dlaczego tak
> się stało, jak duża to była seria, kto je dostał?

A dlaczego nie...? przykladowo byly wydane nowe dowody osobiste, az wstyd
przyznac z bledem ortograficznym, i ogloszono to w mediach, mozna bylo
przeczytac w gazecie, i uslyszec w telewizji. Fakt tylko iz ta wymiana
musiala byc wprawdzie natychmiastowa, lecz po co doprowadzac do takich
sytuacji, iz wielu ludzi o tym nie wie, lecz jest tu w tym troche
logiki, po jakims czasie komus zmarszczy sie paszport, pojdzie wymienic
z powodu zniszczenia sie go, nie bedzie wiedzial ze to nie jego wina, i
poprostu zaplaci za wymiane na nowy.

19. Data: 2002-12-16 20:55:07

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
> Czy ktos z Was orientuje sie, jak wyglada sprawa przyspieszenia wydania
> paszportu (z powodu jego wady - uszkodzonego paska magn.)?

Dzieki wszystkim za duchowe wsparcie! Mama dostala dzis paszport, tydzien przed
terminem - bez zadnej ingerencji.

pozdrawiam pl.soc.Rodzine :-)
magda

20. Data: 2002-12-16 23:46:48

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> schreef in bericht

> "::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
>
> Dzieki wszystkim za duchowe wsparcie! Mama dostala dzis paszport, tydzien
> [...]
Gratulujemy i zyczymy Mamie szczesliwej podrozy oraz mile spedzonego
czasu u Was. I niech ja wnusie troche pomecza, babcie to lubia :-).

Pozdrawiam z NL - Luiza.

Kiepska sprawa
Jak sie odwdzięczyć ?
Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......